فیلم سریع و خشمگین 9 یک ماه دیرتر از موعد عرضه می شود

رسانه کلیک - عرضه فیلم سریع و خشمگین 9 مجددا با تعویق مواجه شده است. طبق زمان بندی جدید استودیو یونیورسال، F9 یک ماه دیرتر از موعد مقرر به نمایش گذاشته می شود.  

فیلم سریع و خشمگین 9 یک ماه دیرتر از موعد عرضه می شود

عرضه قسمت بعدی مجموعه فیلم های سریع و خشمگین استودیوی یونیورسال باز هم به تعویق افتاد. این فیلم قرار است به جای 28 مه، در تاریخ 25 ژوئن سال جاری روی پرده سینماها به اکران درآید.

این استودیو در یک حرکت نمایشی تر، اعلام کرد که تاریخ عرضه انیمیشن Minions: The Rise of Gru به سال آینده یعنی 2022 موکول شده است. طبق زمان بندی های قبلی، این انیمیشن قرار بود در روز دوم ژوئیه سال جاری به مخاطبین نشان داده شود، اما حالا اکران آن با یک تاخیر یک ساله مواجه شده است.

جالب اینکه نمایش فیلم سریع و خشمگین 9 و همچنین انیمیشن جدید مینیون ها، برای سال 2020 زمان بندی شده بود. زمانیکه کرونا شیوع پیدا کرد و پاندمی بر صنایع مختلف از جمله سینما حاکم شد، عرضه تمام محصولات سینمایی متعلق به استودیوهای بزرگ و کوچک به تعویق افتاد.

علیرغم انتشار خبر واکسیناسیون عمومی در ماه مه، کمپانی های فیلم سازی هنوز در وضعیت ابهام و عدم قطعیت به سر می برند، چرا که تاریخ بازگشایی سینماها هنوز مشخص نشده است. ظاهرا استودیوی یونیورسال امید دارد که تا زمان عرضه F9 عمده سینماها دوباره قادر به پذیرایی از تماشاگران باشند.

ناگفته نماند که سینماهای واقع در شهر نیویورک به تازگی جواز لازم برای بازگشایی را دریافت کرده اند، البته با 25 درصد ظرفیت. احتمال می رود که سینماهای لس آنجلس نیز از چند هفته آتی مجددا شروع به کار کنند، هرچند که این خبر هنوز به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است. نیویورک و لس آنجلس، تاثیر بسزایی در بازار سینما دارند.

با اعمال تعویق مجدد روی عرضه فیلم سریع و خشمگین 9 ، به نظر می رسد که محصل مشترک دیزنی و مارول، یعنی بیوه سیاه (Black Widow) مهم ترین رویداد ماه مه باشد. دیزنی تا کنون به احتمال تغییر تاریخ عرضه این فیلم، یعنی 7 مه اشاره ای نکرده است.

در فیلم جدید F9، ون دیزل در نقش دومنیک تورتو و میشل رودریگز در نقش لتی اورتیز باز می گردد. تایریس گیبسون، جوردانا بروستر، هلن میرن، جان سنا (برادر دومنیک)، کاردی بی و فین کول (در پیکی بلایندرز) از دیگر بازیگران حاضر در این فیلم هستند. مایکل روکر نیز در قسمت نهم این فرنچایز روی صحنه ظاهر می شود.

فرنچایز Fast با فیلم The Fast and the Furious در سال 2001 آغاز شد و در سال های متعدد توانست به موفقیت بسیاری دست پیدا کند. کارگردان قسمت نهم، جاستین لین است که در ساخت قسمت های دهم و یازدهم نیز نقش خواهد داشت.

ارسال نظر