فیلم های ترسناک 2021 که در فصل تابستان عرضه می‌شوند

رسانه کلیک - فیلم های ترسناک و دلهره‌آور متعددی در تابستان 2021 به طور هم‌زمان روی پرده سینماها و سرویس‌های پخش خانگی به نمایش گذاشته می‌شوند.

فیلم های ترسناک 2021 که در فصل تابستان عرضه می‌شوند

بسیاری از فیلم های ترسناک سال 2021 در تابستان عرضه می‌شوند. فیلم های ژانر ترسناک در سال‌های اخیر به لطف اقتباس از آثار محبوب (مثل IT)، بازسازی فیلم‌های قدیمی با کیفیت بهتر و معرفی داستان‌های اصلی مثل Get Out و Us توانسته‌اند به فروش خوبی دست پیدا کنند.

سرویس‌ها و شبکه‌های پخش فیلم نیز پلتفرم‌های جدیدی برای فیلم‌های وحشتناک و دلهره‌آور محسوب می‌شوند؛ مخصوصا مواردی که در چارچوب استاندارد سینما گنجانده نمی‌شوند.

پاندمی کرونا تأثیر نامطلوب شدیدی روی صنعت سرگرمی و سینما گذاشت و تولید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی را به حالت وقفه یا تعویق درآورد. با این حال، مواردی نیز وجود داشته‌اند که در این دوران علاوه بر اکران در سینما توانسته‌اند به‌واسطه سرویس‌های پخش فیلم، به بازده خوبی دست پیدا کنند.

در ادامه شما را با مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک تابستان 2021 آشنا می‌کنیم که هم در سینما و هم در سرویس‌های پخش خانگی به نمایش گذاشته شده و بدون شک طرفداران ژانر وحشت را به هیجان وا‌ می‌دارند.

احضار: شیطان مرا وادار کرد

زمان عرضه: 4 ژوئن

دنیای مشترک احضار به طور پیوسته در حال گسترش است و سومین قسمت از خط داستانی اصلی بالاخره در ژوئن به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم جدید با عنوان The Conjuring: The Devil Made Me Do It (یا همان احضار 3) روایت لورین (ورا فارمیگا) و اد وارن (پاتریک ویلسون) را به تصویر می‌کشد که دوباره خود را با یک شیطان ترسناک، قاتل و اسرارآمیز درگیر می‌کنند، اما این مورد احتمالا ترسناک‌ترین پرونده کاری آن‌ها است.

وارن ها مشغول بررسی پرونده پسری می‌شوند که پس از قتل صاحب‌خانه‌اش، در دادگاه ادعا می‌کند که شیطان در جلدش رفته است. فیلم ترسناک احضار 3 به طور هم‌زمان و به مدت یک ماه در سینما و سرویس پخش HBO Max به نمایش گذاشته می‌شود.

گرگ نماهای درون؛ یکی از فیلم های ترسناک 2021 با درون‌مایه کمدی

تاریخ عرضه: 25 ژوئن، 2 ژوئیه

فیلم های ترسناک 2021 فیلم Werewolves Within بر اساس یک بازی کامپیوتری با همین نام ساخته شده است. زمانی که یک طوفان برفی باعث گرفتار شدن ساکنین شهر در یک مسافرخانه محلی می‌شوند، تکاور تازه‌واردی به نام فین (سم ریچاردسون) و کارگر اداره پست به نام سیسیلی (میلانا واینتروب) تلاش می‌کنند تا علاوه بر حفظ صلح و آرامش، از راز یک موجود اسرارآمیز که باعث وحشت شهر شده است، پرده بردارند.

پاک‌سازی ابدی

تاریخ عرضه: 2 ژوئیه

فرنچایز دلهره‌آور و خونین Purge امسال با عنوان The Forever Purge برای طرفداران پخش خواهد شد. این فیلم ترسناک 2021 دنباله قسمت قبلی، یعنی The Purge: Election Year است.

به دنبال رأی‌گیری ریاست جمهوری از سال گذشته و دستور لغو پاک‌سازی، آدلا (آنا د لا رگورا) و خوان (تنوک هورتا) از یک باند کارتل مواد مخدر خارج شده و خود را در یک دامداری در تگزاس گرفتار می‌بینند. اما به طور مشکوکی با ترحم گروه خارجی مواجه می‌شوند. برنامه این گروه، ادامه غیرقانونی پاک‌سازی است و آدلا و خوان به اهداف اصلی آن‌ها تبدیل می‌شوند.

خانه شب؛ یکی از فیلم های ترسناک 2021 با درون‌مایه روان‌شناختی

تاریخ عرضه: 16 ژوئیه

فیلم های ترسناک 2021 فیلم The Night House به کارگردانی دیوید براکنر در ژانر وحشت روان‌شناختی عرضه می‌شود. بث (ربکا هال) پس از مرگ غیرمنتظره همسرش در خانه کنار دریاچه تنها می‌ماند. پس از مدتی، بث متوجه حضوری در خانه می‌شود که نام او را صدا می‌زند. بث به دنبال یافتن پاسخ، شروع به کنکاش وسایل و متعلقات همسر مرحوم خود می‌کند. اما در نهایت با اسرار عجیب و وحشتناک و همین‌طور معمایی مواجه می‌شود که باید آن را حل کند.

اولد

تاریخ عرضه: 23 ژوئیه

یکی دیگر از فیلم های ترسناک 2021 به نام Old به کارگردان بزرگ، ام نایت شیامالان تعلق دارد. این فیلم فانتزی، روان‌شناختی، فراطبیعی و وحشت‌آفرین از یک رمان تصویری به نام Sandcastle نوشته پیر اسکار لوی و فردریک پیترز گرفته شده است.

فیلم Old روایت یک خانواده را به تصویر می‌کشد که در تعطیلات گرمسیری به سر می‌برند. اما خوشی آن‌ها چندان دوامی ندارد. چون ساحل خلوت باعث پیری سریع ساکنین می‌شود، به‌طوری که عمر آن‌ها را به تنها یک روز کاهش می‌دهد.

شوالیه سبز؛ یکی از فیلم های ترسناک 2021 در دوران قرون وسطا

تاریخ عرضه: 30 ژوئیه

فیلم های ترسناک 2021 از قلمروی وحشت فانتزی قرون‌وسطایی، فیلمی به کارگردانی دیوید لاوری بر اساس شعری به نام Sir Gawain and the Green Knight ساخته شده است. این فیلم، داستان سر گاوین (دو پاتال)، خواهرزاده سرسخت و لجوج پادشاه آرتور بزرگ را به تصویر می‌کشد. وی در تلاش است با یک غریبه سبزرنگ معروف به The Green Knight مبارزه کند.

آخرین ملاقات

تاریخ عرضه: 8 اوت

یکی دیگر از فیلم های ترسناک 2021 که در تابستان عرضه می‌شود، The Last Matinee است. این فیلم با نام دیگر Red Screening، محصول کشور اروگوئه بوده و به کارگردانی مکسی کانتنتی ساخته شده است. در یک شب بارانی و مرطوب، عده‌ای به یک سینمای بزرگ و قدیمی پناه می‌برند. غافل از اینکه یک قاتل ترسناک به انتظار قربانی‌های جدید خود نشسته است.

نفس نکش 2

تاریخ عرضه: 13 اوت

فیلم های ترسناک 2021 پنج سال پس از عرضه فیلم Don't Breathe ساخته فده آلوارز، قسمت دوم آن به کارگردانی رودو سایگرز در تابستان امسال به نمایش درمی‌آید.

این فیلم مجددا حول ماجراهای نورمن نوردستورم (مرد کور) با بازی استیون لانگ می‌گردد. وی به مدت چند سال به همراه دختر یتیمی که از آتش‌سوزی نجاتش داده، در یک کابین دنج و آرام روزگار را سپری می‌کند. اما این آرامش با دزدیده شدن دختر از بین می‌رود و مرد کور برای نجات او مجبور به ترک مأمن مخفی خود می‌شود.

شیطانی؛ یکی از فیلم های ترسناک 2021 با تم ماورائی

تاریخ عرضه: 20 اوت

فیلم Demonic به کارگردانی نیل بلومکمپ یک داستان ماورایی است که موی بدن را سیخ می‌کند. این فیلم علیرغم نام آن، بیننده را در یک معمای حل‌نشده باقی می‌گذارد. این فیلم، داستان یک زن جوان را به تصویر می‌کشد که پس از برملا شدن نیروهای ماورایی در ریشه اختلاف ده‌ساله مادر و دختری، شیاطین وحشتناک و بی‌رحمی را آزاد می‌کند.

کندی من

تاریخ عرضه: 27 اوت

فیلم های ترسناک 2021 فیلم Candyman به کارگردانی نیا داکوستا در اصل دنباله فیلم ساخته شده در سال 1992 با همین نام است. کندی من نام یک قاتل افسانه‌ای است که به جای دست، قلاب دارد و در صورت پنج مرتبه تکرار نامش در آینه، احضار می‌شود.

حدود یک دهه از فروپاشی برج‌های کابرینی می‌گذرد و شخصیت‌های داستان قبلی بزرگ‌تر شده‌اند. حال آنتونی مک کوی (با بازی یحیی عبدالمتین دوم) و نامزدش بریانا (تیونا پاریس) به یک اتاق شیک در کابرینی بازسازی‌شده نقل‌مکان می‌کنند.

آنتونی به عنوان یک هنرمند غرق در مشکلات کاری خود است که ناگهان با یک تایمر قدیمی برخورد می‌کند. این تایمر توجه وی را به سمت داستان اصلی کندی من می‌کشاند. آنتونی تصمیم می‌گیرد در نقاشی‌های خود از جزئیات جدید بهره بگیرد. این کار، گذشته را زنده کرده و موجی از خشونت را آغاز می‌کند.

ارسال نظر