قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری برای کاربران واتس اپ روی دسکتاپ

رسانه کلیک - به زودی قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری در قالب یک بروزرسانی، برای کاربران اپلیکیشن واتس اپ روی دسکتاپ فراهم می آید. 

قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری برای کاربران واتس اپ روی دسکتاپ

با اینکه چند سال از فعال سازی قابلیت برقراری تماس های صوتی و تصویری در اپلیکیشن واتس اپ می گذرد، اما این پلتفرم اجتماعی هنوز چنین قابلیتی را برای کاربران کامپیوترهای شخصی فراهم نیاورده است. اما این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد، چرا که ظاهرا هر دو قابلیت به تازگی برای کاربران واتس اپ روی دسکتاپ ارائه شده اند.

طبق گزارش جدید رسانه خبری AndroidAuthority، قابلیت برقراری تماس صوتی و ویدیویی برای اپلیکشن های دسکتاپ فعال شده است. ناگفته نماند که قابلیت جدید هنوز به طور کامل عرضه نشده و بروزرسانی های مربوطه در سطح عمومی انتشار نیافته اند. در واقع هر دو قابلیت فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برند. به هر حال، افرادی که قادر به استفاده از ویژگی های جدید هستند، می توانند دکمه های مربوط به برقراری تملاس تصویری یا صوتی را در هدر چت، و درست در کنار آیکون جستجو مشاهده کنند.

برای کاربرد قابلیت های جدید، کاربر باید گوشی هوشمند خود را به اپلیکیشن دسکتاپ متصل کند. هرگونه تماس تصویری یا صوتی از طریق کامپیوتر مسیریابی خواهد شد. در ضمن، هنوز مشخص نیست که آیا اپلیکیشن واتس اپ روی PC از میکروفون ها یا دوربین های جانبی پشتیبانی می کند یا خیر. البته تا زمانی که بروزرسانی روی نسخه های پایدار فعلی اعمال نشود، نمی توان به طور قطع در این باره نظر داد.

غول رسانه اجتماعی مدت هاست که فکر عرضه قابلیت های جدید برای کاربران دسکتاپ را در سر دارد. واتس اپ حتی برنامه داشته تا یک اپلیکیشن مستقل را برای کامپیوترهای شخصی به وجود آورد، به طوری که دیگر به گوشی هوشمند برای جفت سازی با اپلیکیشن یا مرورگر احتیاجی نباشد. کمپانی WhatsApp بروزرسانی های دیگری را نیز مد نظر دارد که از جمله آن ها می توان به استفاده از امنیت بیومتری در گوشی هوشمند جهت فعال سازی واتس اپ روی دسکتاپ اشاره کرد.

ارسال نظر