لپ تاپ های پوکو به زودی در بازار هندوستان عرضه می شوند

رسانه کلیک - کمپانی پوکو تصمیم گرفته تا به گسترش محصولات خود بپردازد و در همین راستا، ایرفون و لپ تاپ های انحصاری خود را به زودی به بازارهای هندوستان عرضه خواهد کرد.

لپ تاپ های پوکو به زودی در بازار هندوستان عرضه می شوند

پوکو، زیربرند شیائومی پس از یک سکوت بلند مدت تصمیم گرفته تا خط تولید محصولات خود را گسترش دهد. در همین راستا، این کمپانی تصمیم گرفته تا خود را تنها به ساخت گوشی های هوشمند محدود نکند.

ظاهرا کمپانی پوکو به زودی قرار است از لپ تاپ های انحصاری خود در بازار هندوستان رونمایی کند. طبق گزارش های منتشر شده، دو مدل باتری (R15B02W و R14B02W) متعلق به کمپانی POCO از فرایند صدور جواز BIS با موفقیت بیرون آمده اند و البته این موضوع، بیانگر عرضه قریب الوقوع آن ها است.

مدل های باتری ذکر شده، متعلق به شرکت های POCO و شیائومی هستند، یعنی لپ تاپ های پوکو به احتمال زیاد، تولید جدیدی از همان لپ تاپ های Redmi خواهند بود. انتظار می رود که در هفته های آینده، اطلاعات بیشتری در این خصوص در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد.

کمپانی شیائومی قبلا لپ تاپ انحصاری خود را به بازار هندوستان عرضه کرده است. اما لپ تاپ های برند ردمی، که در بازارهای چین توزیع شده اند، هنوز به بازار هندوستان راه نیافته اند. با این وجود، به نظر می رسد که لپ تاپ های ردمی به طور رسمی تحت برند POCO در اختیار کاربران هندی قرار خواهد گرفت.

در راستای تصمیم کمپانی برای گسترش سهام محصولات خود در هندوستان، پوکو در کنار لپ تاپ های خود، ایرفون های TWS را نیز عرضه خواهد کرد. با اینکه پوکو جزو برندهای ارزان قیمت به حساب می آید، اما هر دو محصول آینده آن، یعنی لپ تاپ و ایرفون، احتمالا با قیمت نسبتا گرانی در معرض فروش گذاشته می شوند.

باتری R14B02W در لپ تاپ پوکو ظاهرا همان باتری به کار رفته در لپ تاپ 15.6 اینچی شیائومی بوده که در بازار چین عرضه شده است. به بیان بهتر، احتمال می رود که لپ تاپ شیائومی نیز تحت برند پوکو وارد هندوستان شود، ولی در حال حاضر نمی توان در خصوص قطعیت این موضوع صحبت کرد.

ناگفته نماند، با اینکه پوکو خود را به عنوان یک برند مستقل می داند، اما این کمپانی هنوز هم از لحاظ زنجیره تامین، امکانات تولیدی، نرم افزار و غیره، وابستگی شدیدی به شیائومی دارد.

ارسال نظر