مجله اینترنتی مقداد آی‎تی شروع به کار کرد

رسانه کلیک - فروشگاه بزرگ مقداد آی‎تی یکی از معتبرترین مرجع‌های فروش انواع کالای دیجیتال در ایران است. مقداد آی تی را بسیاری از کاربران و خریداران انواع گجت و دستگاه‌های دیجیتال به واسطه ارائه خدمات متمایز و فروش کالای با کیفیت می‌شناسند.

مجله اینترنتی مقداد آی‎تی شروع به کار کرد

از این رو فروشگاه مقداد آی تی نیز با تکیه بر اعتمادی که در طی سال‌ها از جانب مشتریان دریافت کرده است،اقدام به راه‌اندازی مجله تخصصی تکنولوژی مقداد آی تی، کرده است. مقداد آی تی با بهره‌گیری از نظریات کارشناسان معتبر در حوزه تکنولوژی و فناوری، مطالبی مفید و کاربردی را برای علاقه‌مندان به این حوزه فراهم کرده تا علاوه بر اطلاع رسانی خبری، راهنمایی خوب در انتخاب و خرید انواع محصول دیجیتال باشد.

در مجله مقداد آی تی به تمامی بخش‌های دنیای تکنولوژی سر زده شده و سعی شده مظالبی گویا و جوابگو به تمامی نیازهای کاربران تکنولوژی در این مجله گردآوری شود.

دنیا تکنولوژی را با مجله مقداد آی تی بهتر بشناسید

دنیا تکنولوژی هر روزه پر از اخبار مختلفی درباره محصولات جدید شرکت‌های مختلف است. هر یک از برندهای تولید کننده کالاهای دیجیتال در تلاشند با طراحی و ساخت محصولی پیشرفته‌تر در بازار محصولات دیجیتال نسبت به سایر رقبا خود جلوتر افتاده و در نهایت با فروش بیشتر بازار را در دست خود داشته باشد.

به همین جهت دنیا تکنولوژی دز هر روز در حال بزرگتر شدن است و بررسی تمامی اخبار مربوط به آن کمی دشوار شده است.

در مجله مقداد آی تی به راحتی می‌توان آخرین اخبار و حواشی دنیا فناوری، مطالب نقد و بررسی کالاهای پرطرفدار، مطالب معرفی محصولات جدید و بسیاری از موضوعات مرتبط با عرصه فناوری و تکنولوژی را دنبال کرد.

مقداد آی تی تلاش کرده است مجله‌ای مفید برای تمامی اقشار با هر سطح اطلاعاتی از حوزه تکنولوژی را راه‌اندازی کرده تا گره گشا تمامی مسائل در گستره فناوری باشد.

آخرین خبرهای روز درباره بازار گوشی‌های هوشمند

در مجله مقداد آی تی اخبار و حواشی مربوط به آخرین، جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات دیجیتال منتشر شده و از این طریق به دست مخاطبان خواهد رسید.

در زمان عرضه و معرفی بسیاری از کالاهای دیجیتال پرفروش مانند موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و سایر گجت‌های مشابه، اخبار متفاوتی درباره کارایی‌های جدید، فناوری استفاده شده و یا حتی ظاهر و شکل کالا در دنیای تکنولوژی منتشر می‌شود.

بسیاری از این اخبار ممکن است بر مبنا شایعاتی بی اساس شکل توسط طرفداران یک برند شکل گرفته باشد و هیچ ارتباطی با کالای مورد نظر نداشته باشد؛ مقداد آی تی تلاش کرده است با تایید اخبار واقعی چنین حواشی را بررسی کرده و اطلاعاتی صحیح را به سمع و نظر مخاطبان خود برساند.

بنابریان اگر دنبال کننده مطالب، اخبار و حواشی دنیای تکنولوژی هستید، مجله مقداد آی تی تمامی اخبار معتبر را با همه جزییات در اختیارتان قرار می‌دهد.

مقداد آی تی جدیدترین مدل گوشی‌‌های هوشمند را معرفی می‌کند

بازار گوشی‌های هوشمند شلوغ‌ترین بخش بازار تکنولوژی است. میزان عرضه و تقاضا در این بازار همواره بالا بوده و بدین جهت مخاطبان آن نیز بسیار هستند. شرکت‌های تولیدکننده موبایل در سرتاسر جهان در حال رقابت با یکدیگر بوده و هر یک در تلاشند با ارایه محصولی بهتر نبض بازار موبایل در دست بگیرند.

از این رو تمامی برندهای معتبر، هر ساله تعدادی از مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند خود را روانه بازار کرده و سعی دارند با فروش بیشتر کالای خود در این عرصه موفقیت بیشتری کسب کنند.

مجله مقداد آی تی نیز با زیر نظر گرفتن فعالیت شرکت‌های طراحی‌کننده موبایل، تمامی مودل‌های جدید آن‌ها را پس از عرضه به بازار توسط کارشناسان متخصص معرفی کرده و مخاطبان این محصول را درباره ویژگی‌های مدل‌های جدید گوشی آگاه می‌کند.

مقداد آی تی تمامی مدل‌های جدید موبایل را از زمان معرفی تا زمان ارایه، بررسی مرده و تمامی مطالب مربوط به آن را در خبرنامه خود منتشر خواهد کرد.

بررسی و نقد انواع موبایل، از آخرین مدل سامسونگ تا آخرین سری آیفون

از دیگر مطالب مفید منتشر شده در مجله مقداد آی تی، مطالب نقد و بررسی مدل‌های جدید موبایل از برندهای پرطرفدار مانند اپل و سامسونگ است.

سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ و آیفون دو موبایل پرفروش فروش و پرطرفدار در سرتاسر جهان هستند و در ایران نیز کاربران این دو برند نسبت به سایر برندها بیشتر هستند.

مقداد آی تی با بررسی و نقد آخرین مدل‌های تولید شده از سامسونگ و اپل سعی کرده است اطلاعات مورد نیاز درباره آن‌ها را به مخاطبان بدهد.

به طور مثال اگر به دنبال گوشی s21 سامسونگ هستید به راحتی می‌توانید با مراجعه به مجله مقداد آی تی تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره این گوشی را کسب کرده و با مطالعه نقد‌های تخصصی، با اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

معرفی فناوری ساخت گوشی‌های جدید به زبانی ساده

یکی از بخش‌های مهم هر گوشی هوشمند، فناوری ساخت بخش پردازنده مرکزی آن است.

بسیاری از شرکت‌های سازنده موبایل با مانور دادن بر روی این بخش سعی در فروش محصول جدید خود دارند. امروزه موبایل تنها وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط نیست و کارایی‌های آن بسیار متفاوت است.

بسیاری از گوشی‌های امروزی همانند یکی کامپیوتر کوچک جیبی عمل کرده و امکانات متنوعی را ارایه می‌دهند؛ ارایه این امکانات نیز نیاز به استفاده از فناوری پیشرفته در طراحی قسمت پردازنده گوشی دارد.

از این رو تمامی شرکت‌ها از فناوری بالاتری برای طراحی گوشی استفاده کرده تا بتوان بر کارایی‌های آن افزود. در مقابل کاربران نیز بایستی گوشی مورد نظر خود را با آگاهی بر توانایی‌های فنی آن خریداری کنند، اما فهم این مورد به علت پیچیدگی‌های مهدسی کاری دشوار است.

به این جهت مقداد آی تی تلاش کرده است تمامی فناوری‌های نوین در ساخت گوشی‌های هوشمند جدید را با زبانی ساده به مخاطبان معرفی کرده و کارایی‌های جدید آن‌ها را نیز با همان سادگی نشان دهد.

مجله مقداد آی تی بهترین راهنما خرید موبایل

بخش راهنمای خرید مجله مقداد آی تی بهترین راه‌های تصمیم‌گیری درباره خرید گوشی جدید را به کاربران آموزش می‌دهد.

در راهنماهای ارایه شده بر اساس نیازهای عمومی کاربران موبایل، روش‌های در تعیین مدل مناسب برای هر فرد در نظر گرفته شده و بسیاری از افراد که همیشه در خرید گوشی تردید دارند با استفاده از این مطالب به راحتی گوشی مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

ارسال نظر