مراحل فیلم برداری پلنگ سیاه 2 از ماه ژوئن آغاز می شود

رسانه کلیک - پلنگ سیاه 2 یکی از مورد انتظار ترین فیلم های دنیای سینمایی مارول است که مراحل فیلم برداری آن از ژوئن 2021 آغاز شده و یک سال بعد یعنی در ژوئیه 2022 به نمایش در می آید.

مراحل فیلم برداری پلنگ سیاه 2 از ماه ژوئن آغاز می شود

طبق آخرین اخبار منتشر شده، مراحل فیلم برداری قسمت دوم Black Panther از ژوئن سال جدید میلادی آغاز می شود. پادشاه قلمروی واکاندا یعنی تچالا (با بازی چادویک بوزمن) نخستین بار در سال 2016 و در فیلم Captain America: Civil War به جمع ابرقهرمانان MCU پیوست و آخرین بار درAvengers: Endgame دوش به دوش آن ها مبارزه کرد.

قسمت اول پلنگ سیاه در سال 2018 به روی پرده سینما رفت و توانست علاوه بر درآمد 1.3 میلیارد دلاری، به یکی از پر افتخار ترین فیلم های مارول تبدیل شود. دشمن اصلی تچالا در واقع پسر عمویش انجائداکا (مایکل بی. جردن) یا همان کیلمونگر است که سعی دارد از تکنولوژی مخفی واکاندایی ها در راستای اهداف شوم خود استفاده کند. سازندگان فیلم در اواخر همان سال از ساخت پلنگ سیاه 2 خبر دادند و حتا تاریخ اکران آن را نیز مشخص کردند. قسمت دوم قرار بود در ششم مه 2022 به اکران درآید اما عوامل غیر قابل پیشبینی متعددی از جمله همه گیری ویروس کرونا و فوت ناگهانی هنرپیشه اصلی فیلم یعنی چادویک بوزمن، باعث شدند تاریخ پخش تا هجدهم ژوئیه 2022 به تعویق بیافتد.

به گزارش The Wrap، پلنگ سیاه 2 در ژوئن 2022 آماده فیلم برداری می شود. کارگردانی قسمت دوم نیز به رایان کوگلر واگذار شده است. البته کوگلر تا شش ماه دیگر درگیر پروژه جدید خود خواهد بود. دیزنی و مارول تا کنون اطلاعات خاصی را درباره فیلم نامه قسمت دوم برملا نکرده اند. تنها می دانیم که بازیگر سريال Narcos: Mexico یعنی تنوچ ورتا در نقش یک ابرشرور در این فیلم ظاهر می شود. البته با توجه به اینکه دیزنی هفته پیش و طی رویداد Investor Day از پروژه های بسیاری رونمایی کرد، انتظار می رود که در آینده نزدیک شاهد نشر اطلاعات بیشتری درباره داستان و کاراکترهای پلنگ سیاه 2 باشیم.

درگذشت ناگهانی ستاره اصلی فیلم یعنی چادویک بوزمن چالش بزرگی را پیش روی استدیوی سازنده گذاشته است. کاراکتر بوزمن در واقع نمادی از فرهنگ یک قبیله به شمار می رفت که قرار بود در داستان های آینده MCU نیز حضور داشته باشد. اما پرسش اصلی این است که با توجه به شیوع ویروس COVID-19 و توسعه سرویس پخش دیزنی پلاس، دیزنی دقیقا چه برنامه هایی را برای اکران پلنگ سیاه 2 در سر دارد.

اینطور که به نظر می رسد قسمت دوم Black Pantehr در 2022 به روی پرده نقره ای رنگ می رود. البته علاقه مندان پیش از آنکه به سرزمین شگفت انگیز واکاندا باز گردند، بهتر است خود را برای سایر محصولات مارول از جمله Black Widow و قسمت سوم مرد عنکبوتی (با بازی تام هالند) نیز آماده کنند. چادویک بوزمن بدون شک یکی از عوامل اصلی محبوبیت قسمت اول بود. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که سازندگان چه راهکارهایی را برای موفقیت دنباله پلنگ سیاه ارائه می دهند.

ارسال نظر