کارمندان تسلا در صورت در خانه ماندن، مزایای بیکاری نخواهند گرفت

رسانه کلیک - والری وورکمن، مدیر منابع انسانی تسلا به کارمندان این شرکت اعلام کرده است که به سرکار خود بیایند و اگر به دلیل نگرانی بابت شیوع کرونا در خانه بمانند، مزایای بیکاری را از دست خواهند داد.

کارمندان تسلا در صورت در خانه ماندن، مزایای بیکاری نخواهند گرفت

این اعلام حضور از طریق ایمیل سازمانی به کارمندان ابلاغ شده و در آن ذکر شده از دست مزایای بیکاری مربوط به تصمیم دولت بوده و شرکت تسلا خسارتی برای در خانه ماندن در نظر نخواهد گرفت.

وورکمن در این نامه نوشت: «اگر تصمیم به سرکار نیومدن گرفتید، ممکن است از مزایای بیکاری که توسط دولت مشخص شده بهره مند نشوید. البته تسلا به تصمیم شما احترام می‌گذاردو مجازاتی برای شما در نظر خواهیم گرفت.»

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا نیز در این ایمیل نوشت: «اگر از بازگشت به کار احساس ناراحتی می‌کنید، باید در خانه بمانید.» با این حال پیام تسلا کارمندان این شرکت را در انتخاب سخت قرار می‌دهد؛ یا باید به کار خود برگردند و ریسک بیماری را قبول کنند یا در خانه بمانند و مزایای بیکاری خود را از دست دهند.

تسلا با ارسال این نامه، فعالیت کارخانه خود در Fremont کالیفرنیا را آغاز کرده است. همچنین اداره بهداشت کالیفرنیا به تسلا اعلام کرده تا برنامه‌ها و پروتکل‌های ایمنی برای مبارزه با کرونا را دریافت کرده و اقدامات لازم را پیش از بازگشایی مجدد کارخانه انجام دهند.

ارسال نظر