چرا باید همین امروز به همراه اول ترابرد کرد؟

رسانه کلیک - اگر از خدمات اپراتور فعلی خود رضایت ندارید، بهتر است همین امروز به اپراتور اول کشور یعنی همراه اول ترابرد کنید. در ادامه مزایای ترابرد به همراه اول را توضیح می دهیم.

چرا باید همین امروز به همراه اول ترابرد کرد؟

ترابرد چیست؟

با آمدن طرح ترابرد پذیری، مشترکین اپراتورها می توانند به اپراتورهای دیگر مهاجرت کنند. با این کار افراد با نگهداشتن شماره تلفن همراه خود، قادر به استفاده از خدمات اپراتور جدید خواهند بود.

چرا باید به اپراتور دیگر ترابرد کرد؟

در صورتی که از خدمات اپراتور فعلی خود رضایت ندارید و به دنبال سرویس های بهتر هستید، می توانید به اپراتور دیگر با خدمات بیشتر ترابرد کنید. همچنین اگر بسته های اینترنتی و یا مکالمه در اپراتور فعلی قیمت بالایی دارند و شما از این موضوع ناراضی هستید، این امکان وجود دارد تا با ترابرد به اپراتور ارزان تر، هزینه های خود را کاهش دهید. ترابرد از یک اپراتور به اپراتور دیگر کاملا رایگان بوده و در چند مرحله ساده به صورت آنلاین و غیر آنلاین صورت می گیرد.

کدام اپراتور تاکنون بیشترین ورودی را داشته؟

بر اساس آمارهای منتشر شده از مشترکین ترابردی به اپراتورهای مختلف، همراه اول در رتبه اول لیست ورودی ها قرار گرفته است. این بدان معناست که تعداد زیادی از مشترکین ایرانسل و رایتل برای استفاده از خدمات همراه اول، به این پراتور ترابرد کرده اند. پس از همراه اول، ایرانسل و رایتل به ترتیب در رتبه های دوم و سوم بیشترین ورودی ها قرار دارند.

چرا ترابرد به همراه اول؟

همان طور که مشاهده کردید، اپراتور اول کشور از محبوبیت زیادی میان کاربران برخوردار بوده و توانسته بیشترین ورودی از ترابرد را داشته باشد. محبوبیت بالای همره اول به دلیل ویژگی ها و ارایه خدمات بهتری است که این اپراتور در اختیار افراد قرار می دهد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

پوشش گسترده و آنتن دهی بهتر

همراه اول با توجه به سابقه بیشتر و حضور گسترده، توانسته پوشش دهی وسیعی را در اختیار مشترکین خود قرار دهد. با توجه به این موضوع اگر به همراه اول ترابرد کنید، مشکلات آنتن دهی حتی در جاده ها تا حد زیادی برطرف خواهد شد. به همین ترتیب با پوشش دهی قوی همراه اول دسترسی به اینترنت پرسرعت هم در مناطق مختلف محقق شده است. در این مطلب که به مقایسه کیفیت اینترنت همراه اول و ایرانسل پرداخته ایم، می توانید متوجه برتری اپراتور اول کشور شوید.

کاهش هزینه ها با همراه اول

همراه اول با ارایه سرویس های متنوع، بهترین اپراتور برای کم کردن هزینه های ناشی از تماس، اینترنت و ارسال پیامک است. همچنین تماس درون شبکه ای که هزینه کمتری نسبت به برون شبکه ای دارد، با توجه تعداد مشترکین بالای این اپراتور، بسیار آسان تر از سایر اپراتورها صورت می گیرد. با همراه اول که 96 میلیون مشترک دارد، بسیاری از تماس های شما درون شبکه ای محسوب شده و ارزان تر خواهند بود.

بسته های خدماتی متنوع

در وبسایت همراه اول تعداد زیادی از بسته های اینترنتی و ترکیبی با تماس و پیامک وجود دارد. با توجه به حضور این بسته ها می توان با مدیریت هزینه ها، بهترین گزینه را با توجه به مصرف خود انتخاب کرد. همچنین این اپراتور بسته هایی را با عنوان اینترنت همراهی ارایه می کند که آن ها را بر اساس الگوی مصرفی و با قیمتی پایین تر در اختیار مشترک قرار می دهد.

چطور به همراه اول ترابرد کنیم؟

سه راه برای ترابرد از اپراتورها به همراه اول وجود دارد. اولین روش که آسان ترین محسوب می شود، پر کردن فرم به صورت آنلاین است. بعد از وارد کردن اطلاعات و ثبت درخواست خود، سیمکارت جدید برای شما ارسال خواهد شد. روش های دیگر برای ترابرد به همراه اول، مراجعه به فروشگاه ها و دفاتر و تماس با شماره 9990 برای ثبت درخواست است.

ارسال نظر