معرفی بهترین اپلیکیشن های اپل واچ جهت بهبود بهره وری

رسانه کلیک - در این مطلب به معرفی 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ می پردازیم که هنگام پیگیری فعالیت های روزانه، رسیدگی به اطلاعات مختلف و غیره، کمک شایانی به شما کنند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های اپل واچ جهت بهبود بهره وری

بسیاری از کاربران اپل واچ از این ساعت هوشمند برای بهبود روال ها و جریان های کاری روزانه خود استفاده می کنند. با فراوانی بیش از حد اپلیکیشن های مختلف در فروشگاه App Store، گزینه های بی شماری جهت بهبود بهره وری این دستگاه پوشیدنی در دسترس کاربر قرار می گیرند.

در این مقاله، برترین اپلیکیشن های اپل واچ جهت کمک به بهبود بهره وری و مدیریت فعالیت ها از طریق ساعت هوشمند به شما معرفی می شوند.

1. Todoist

این اپلیکیشن مخصوص افرادی است که علاقه مند به استفاده از فهرست کارها (to-do list) از طریق ساعت هوشمند خود هستند. این برنامه، یک رابط کاربری ساده برای یادآوری زمان اجرای کارها، پیگیری لیست کارها، و به اشتراک گذاری کارها بین یک گروه کاری یا خانواده است.

شما می توانید وظایف را طبق قرارها پیگیری کرده و یا آن ها را بسته به اهمیت، اولویت بندی کنید. بدین ترتیب حتی در صورت عدم مارجعه به الیکیشت Todoits، هشداری در گوشه صفحه ساعت برای شما ظاهر شده و تعداد کارهای باقی مانده در روز را به شما یادآوری می کند. پس از پایان هر کار، انگشت خود را روی نام آن گذاشته و به سمت چپ بکشید تا بایگانی شود.

از اپلیکیشن Todoist می توان به عنوان یک برنامه عالی برای خرید از فروشگاه نیز استفاده کرد. بدین صورت که هر آیتم به عنوان یک کار ثبت می شود. با این روش به راحتی می توان آیتم های باقی مانده در لیست را در حین قدم زدن در فروشگاه پیگیری کرد. این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

2. Cheatsheet Notes؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

این برنامه، جزو برنامه های یادآور به حساب می آید. شما می توانید اعداد، شناسه ها و یادداشت های احتمالی مورد نیاز در طی روز را در این اپلیکیشن بنویسید. با ایجاد نوشته های کوتاه برای آیتم هایی نظیر شماره پلاک ماشین، آدرس محل کار، یا شماره تلفن های ضروری، دیگری نیازی به جستجوی مجدد آن ها نیست. شما می توانید حداکثر 16 نوشته را روی صفحه ساعت خود تماشا کنید، به طوری که هر یک دارای آیکون خاص خود هستند. به جای باز کردن قفل ساعت یا جستجو در بین اپلیکیشن های مختلف، می توان Cheatsheet Notes را به نحوی تنظیم کرد که در هنگام کشیده شدن روی صفحه قفل نیز قابل مشاهده باشد.

توجه داشته باشید که اپلیکیشن اپل واچ Cheatsheet Notes برای راحتی ساخته شده، نه امنیت. پس آیتم های امنیتی و مهم نظیر کلمات عبور یا اطلاعات حساس را در این برنامه وارد نکنید. دو نسخه رایگان و پولی این اپلیکیشن در فروشگاه اپ استور قابل دانلود است.

3- Billing Pro

یکی دیگر از اپلیکیشن های اپل واچ برای بهبود بهره وری از این ساعت هوشمند، Billing Pro نام دارد. این برنامه به شما اجازه می دهد تا زمان پرداخت قبض ها و مخارج خود را به شیوه ای ساده و خودکار پیگیری کنید. شما می توانید با وارد کردن مستقیم هزینه رسیدها از طریق ساعت هوشمند، مخارج مربوط به تراکنش های خود را پیگیری کنید (در صورت داشتن آیفون سازگار، حتی می توان رسیدها را به طور مستقیم اسکن کرد). زمانسنج داخلی برنامه، موعد پرداخت قبض برای هر مشتری را به کاربر یادآوری می کند. این زمانسنج می تواند برای تماس با مشتریان، کارهای پروژه ای یا حتی سفرهای مربوطه نیز تنظیم شود.

جالب اینکه در صورت آمادگی برای پرداخت قبض مشتری، اپل واچ با برنامه Billing Pro روی آیفون یا نسخه دسکتاب همگام سازی می شود و فاکتورهای مربوطه را در کمتر از 60 ثانیه به وجود می آورد. این برنامه کاربردی به صورت رایگان و پولی در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

4- MultiTimer

در عصر چندوظیفگی، مواقعی به وجود می آید که کاربر به طور همزمان محتاج چند تایمر می شود؛ یکی برای پیگیری پارک سنج، یکی برای مدیریت زمان جهت رسیدگی به مشق فرزندان، یکی برای یادآوری جهت بیرون آوردن غذا از فرگاز و بسیاری موارد مشابه دیگر.

اپلیکیشن MultiTimer یک داشبورد با طراحی بسیار زیبا برای تمام زمانسج ها و تایمرهای مورد نیاز کاربر است. با استفاده از این برنامه می توانید پیشاپیش زمان هایی را برای فعالیت های روزانه تنظیم کرده (مثل مدیتیشن، زمان ورزش و تمرین) و پس از آماده شدن، تایمرها را راه اندازی کنید. نسخه پولی و نسخه رایگان این اپلیکیشن نیز برای دانلود در اپ استور قرار گرفته است.

5- IFTTT ؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

مواقعی پیش می آید که کاربر می خواهد از دو اپلیکیشن یا برنامه در کنار هم استفاده کند. یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ برای کاربرد همزمان دو برنامه، IFTTT است. این ابزار، اپلت ها یا فعالیت های هماهنگ شده بین اپلیکیشن ها را برنامه ریزی می کند. این اپلیکیشن با بیش از 600 برنامه دیگر، از جمله توییتر، گوگل درایو، الکسای آمازون و اینستاگرام کار می کند.

با وجود برنامه IFTTT روی ساعت هوشمند، می توانید اپلت هایی نظیر ثبت ایمیل مشتریان در پایگاه داده CRM خود و یا پیام رسانی به دوستان را برنامه ریزی کنید. شما همچنین می توانید یک اپلت را برای پخش آهنگ های مورد علاقه در هنگام دویدن در پارک تنظیم کنید. پس از نصب IFTTT، می توانید از صدها اپلت IFTTT از پیش برنامه ریزی شده برای سرعت بخشی به روال های روزانه خود استفاده کنید. در صورت داشتن تخصص لازم، حتی می توانید اپلت های IFTTT و ویژگی های انحصاری را بر اساس نیازمندی های خود به وجود آورید. برنامه فوق العاده کارامد IFTTT به طور رایگان و پولی قابل دسترس است.

نحوه نصب اپلیکیشن های اپل واچ

با دو روش می توان اپلیکیشن های مورد نظر خود را روی اپل واچ نصب کنید. در روش اول، از طریق ساعت هوشمند خود به فروشگاه اپ استور رفته و با استفاده از ویژگی search، اپلیکیشن مورد نظر را پیدا کنید. سپس روی گزینه Get یا آیکون دانلود ضربه بزنید. روش دیگر این است که با گوشی آیفون، اپلیکیشن ها را روی ساعت هوشمند نصب کنید. برای این کار، برنامه Watch را روی گوشی باز کرده، تب App Store را انتخاب کرده و گزینه Discover Watch Apps on the iPhone را لمس کنید. حال می توانید به جستجوی برنامه های مورد نظر پرداخته و آن ها را دانلود کنید. این برنامه ها به طور خودکار روی اپل واچ نصب می شوند.

پس از نصب مجموعه اپلیکیشن های تقویت کننده بهره وری روی ساعت هوشمند خود، بد نیست گهگاهی به اپلیکیشن های طراحی شده برای کمک به فعالیت های بدنی، تغذیه بهتر و بهبود خواب سر زده و از آن ها نیز استفاده کنید.

ارسال نظر