معرفی فیلم های برتر 2020 که دست کم گرفته شده اند (بخش دوم)

رسانه کلیک - در این مطلب شما را با شش مورد دیگر از فیلم های برتر 2020 آشنا می کنیم که علیرغم برخورداری از داستان قوی، به دلایل مختلفی دست کم گرفته شده اند.

معرفی فیلم های برتر 2020 که دست کم گرفته شده اند (بخش دوم)

در جهان سینما، فیلم های متعددی وجود دارند که به دلایل مختلف از جمله تبلیغات نادرست و غیرکافی، جو حاکم بر سینماها و یا حتی وجود فیلم های پرفروش خاص مورد کم لطفی قرار گرفته و نام آن ها آنطور که باید بر سر زبان ها نمی افتد. فیلم هایی مانند The Photograph، The Assistant و Color Out of Space با برخورداری از امتیاز و کیفیت بالا، بدون شک بیننده را مجذوب خود می کنند. در مطلب قبل شما را با 6 مورد از این آثار سینمایی آشنا کردیم ( معرفی فیلم های برتر 2020 که دست کم گرفته شده اند ). در بخش دوم معرفی همراه ما باشید.

Emma

امتیاز IMDB: 6.7

فیلم اما بر اساس یکی از رمان های معروف جین آستین ساخته شده که جزو فیلم های برتر 2020 به حساب می آید. اما (آنیا تیلور جوی) یک بانوی بیست ساله پولدار و جذاب بوده که به دلیل ثروت فراوان خود تا کنون تسلیم جبر اجتماعی برای ازدواج نشده است، اما مشتاق ایجاد پیوند عاطفی بین اطرافیانش است. اما فردی باهوش بوده و اعتماد به نفس بالایی دارد. وی تلاش می کند تا با ایجاد پیوند عاطفی بین نزدیکان و دوستان خود، به نحوی کمبودهای عاطفی و عاشقانه خود را پر کند، غافل از اینکه چنین نیازی به طور غیرمستقیم برآورده نمی شوند. در این، مردی به نام آقای نایتلی (با بازی جانی فلین) به عنوان دوست اما وارد صحنه می شود. این دو به تدریج به یکدیگر علاقه مند شده و احساسات آن ها به جایی می رسد که انکار آن غیر ممکن است.

The Vast of Night

امتیاز IMDB: 6.7

برخی شهرها ذاتا دارای جو سنگین و در عین حال، غیرقابل توجیه و نگران کننده ای درحصار خود هستند. شهر خیالی کایوگا نیز یکی از همین شهرها است. داستان وسعت شب از زمانی آغاز می شود که تقریبا تمام افراد ساکن در شهر برای دیدن مسابقه بسکتبال در سالن ورزشی دبیرستان جمع می شوند. در این میان تنها یک دی جی به نام فی (سیرا مک کورمک) و یک اپراتور تلفن خانه به نام اورت (جیک هورویتس) مجبور می شوند تا از جمعیت جدا شده و بر سر کار خود حاضر شوند. پس از یک پیاده روی طولانی و بحث در مورد موضوعات علمی، فی و اورت به محل کار خود می رسند. ناگهان تداخلی در سیگنال های رادیویی به وجود می آورد و فی متوجه قطعی مشکوک تماس های تلفنی می شود، با این حال صدای مرموزی پشت خط به گوش می رسد که اصلا برای فی آشنا نیست. وی این موضوع را با اورت در میان می گذارد و ترس در دل و جانش رخنه می کند. در این حین، زنی با مرکز تلفن تماس گرفته و با صدایی لرزان از وجود شیئی ناشناس در حومه شهر خبر می دهد. فی و اورت تصمیم می گیرند تا منبع این صدا را پیدا کنند.

Bad Education

معرفی فیلم های برتر 2020 که دست کم گرفته شده اند (بخش دوم)

امتیاز IMDB: 7.1

فیلم آموزش بد بر اساس داستان واقعی درباره شخصیتی دروغگو و فریبکار به نام فرانک تاسون ساخته شده و جزو فیلم های برتر 2020 به شمار می آید. این داستان در مورد مشکلات مربذط به غرور زیاد است که در نهایت به فاجعه ای بزرگ ختم می شود. داستان فیلم، درباره مدیری به نام فرانک تاسون (با بازی هیو جکمن) بوده که با کمک یار دست راست خود، یعنی خانم پم گلاکین (آلیسون جنی) تصمیم می گیرد تا سیستم آموزشی مدرسه رزلین در منطقه لانگ آیلند را بهبود بخشیده و تقویت کند. با مدیریت تاسون، نرخ ورود دانش آموزان این مدرسه به دانشگاه ها بیشتر می شود و در نتیجه مدرسه ارزش بالایی پیدا می کند. در همین راستا، قیمت زمین و املاک منطقه نیز به تدریج رشد می یابد و لبخند رضایت روی لبان ساکنین نقش می بندد. تاسون قصد دارد تا با یک پروژه 8 میلیون دلاری، مدرسه رزلین را به برترین مرکز آموزشی کشور تبدیل کند. وی به دانش آموزان مدرسه نیز اهمیت خاصی داده و اسامی آن ها را به خاطر می سپارد. تاسون به دانش آموزان کمک کرده و در این حین، یک روزنامه نگار تازه کار به نام ریچل (جرالدین ویزونتان) را تحریک می کند تا به بررسی و تحقیق های بیشتری در حوزه کاری خود بپردازد؛ اقدامی که بسیاری از رازها را برملا کرده و در نهایت موجب نابودی تاسون می گردد.

Bloody Nose, Empty Pockets

امتیاز IMDB: 7.2

دماغ خونی جیب های خالی یک روایت مستند بوده و حول کلوپی در لاس وگاس می گردد که افراد متعدد با اخلاق و روحیات متفاوت را به خود جذب می کند. این اکوسیستم در واقع یک جهان منحصر به فرد را به تصویر می کشد. یک حس شاعرانه در این کلوپ وجود دارد، حسی درهم ریخته و خشن. ولی متاسفانه این مکان قرار است به زودی و برای همیشه تعطیل شود. داستان فیلم درباره افرادی است که به این کلوپ پناه آورده و به حدی نگران از دست دادن آن هستند که می خواهند آخرین ساعات حضور خود در این سرپناه را در حالت انکار به سر ببرند، گویا که امروز همانند روزهای دیگر است.

Never Rarely Sometimes Always

امتیاز IMDB: 7.3

داستان فیلم هرگز به ندرت گاهی همیشه درباره دختر هفده ساله ای به نام آتام (سیدنی فلانیگان) است. او در یک مسابقه استعدادیابی شرکت کرده و صدای زیبای خود را به رخ همه می کشد. در این صدا، نوعی غم و دلشکستگی وجود دارد که در هم سن و سالانش دیده نمی شود. با این حال، وی به القاب زشتی مورد تمسخر و فحاشی قرار می گیرد و از صحنه خارج می شود. البته خیلی زود متوجه غم موجود در صدای آتام و فحشای حضار می شویم؛ او باردار است. در محل زندگی آتام (پنسیلوانیا) سقط چنین بدون اجازه پدر و مادر مجاز نیست. از همین رو، آتام تصمیم می گیرد تا با همراه دختر عموی وفادار خود، یعنی اسکایلر (تالیا رایدر) به نیویورک رفته و عمل سقط جنین را انجام دهد. فیلم هرگز به ندرت گاهی همیشه یکی از فیلم های برتر 2020 بوده و این واقعیت به محض رسیدن اسکایلر و آتام به نیویورک نشان داده می شود. آتام برای سقط جنین خود می بایست به مجموعه ای از سوالات مطرح شده توسط مشاور پاسخ دهد، جواب هایی که بسیار سنگین و نفس گیر هستند. این فیلم به طور فوق العاده ای مشکلات ناشی از سرخوردگی نوجوانان در جامعه مدرن را به تصویر کشیده و تجربه دلهره آور و وضعیت روحی و عصبی شخصیت اصلی را به بیننده منتقل می کند.

Bacurau

معرفی فیلم های برتر 2020 که دست کم گرفته شده اند (بخش دوم)

امتیاز IMDB: 7.5

باکارائو دهکده ای تخیلی در حوالی برزیل است که ساکنین آن پس از مرگ ریش سفید خود، یعنی کارملیتا، با تهدیدی خشونت آمیز مواجه می شوند. پس از مرگ کارملیتا، رویدادهای عجیبی در این روستا اتفاق می افتد؛ نظیر اختلاف بر سر آب، کشتارهای بی دلیل، تعقیب ساکنین توسط درون هایی شبیه به سفینه فضایی، و از همه مهم تر، محو شدن کل شهر از روی نقشه آنلاین. اما این مشکلات تنها آغاز دشواری های بزرگ تر و البته احمقانه تر برای ساکنین شهر قوش شب است. باکارائو با جذب عناصر تخیلی، ضدآرمانی و وسترن، به عمق تاریخ، قدرت، استعمار و نظارت سختگیرانه فرو می رود و در این حین، مناظری ترسناک و غیرعادی را به تصویر می کشد. هرج و مرج داستان هنگامی افزایش می یابد که شهردار فاسد برای دوباره انتخاب شدن خود، باکارائو را به آمریکایی ها می فروشد و آمریکایی ها با هدف شکار ساکنین وارد روستا می شوند.

ارسال نظر