نمایش استوری های اسپاتیفای روی پلی لیست هنرمندان بزرگ

رسانه کلیک - با نزدیک شدن به ایام کریسمس، کمپانی اسپاتیفای تغییری را در پلتفرم خود به وجود آورده و استوری های سبک اینستاگرام را روی لیست پخش آهنگ ها اضافه کرده است.

نمایش استوری های اسپاتیفای روی پلی لیست هنرمندان بزرگ

اگر در حال و هوای جشن سال نو بوده و به شندیدن آهنگ های فصلی علاقه مند هستند، احتمالا تا کنون متوجه شده اید که لیست پخش Christmas Hits ظاهر متفاوتی پیدا کرده است. ترکیب قدیمی آهنگ های فصل تعطیلات به تازگی (یعنی در روز جمعه) توسط کمپانی اسپاتیفای بروزرسانی شده اند. اگر اپلیکیشن Spotify را روی دستگاه iOS یا اندروید خود باز کنید، متوجه استوری های سبک اینستاگرام خواهید شد.

استوری Christmas Hits شامل ویدیوهای مربوط به هنرمندان مختلفی می شود که در لیست پخش آهنگ های کریسمسی قرار گرفته اند، مثل جنیفر لوپز، کلی کلارکسون و پتنتاتونیکس. استوری های اسپاتیفای به تازگی روی برخی لیست های پخش دیگر نیز ظاهر می شوند، مثل Tear Drop (آهنگ های رپ ایمو و غم انگیز) و همچنین نسخه بهبود یافته آلبوم آینده مگان دی استایون، یا همان آلبوم Good News.

طبق گفته های کمپانی اسپاتیفای، استوری های سبک اینستاگرام فعلا در فاز آزمایشی به سر می برند. در واقع مشخص نیست که آیا در آینده نیز شاهد استوری های Spotify یا افزودن آن ها به لیست های پخش شخصی خواهیم بود یا خیر. یکی از سخنگوهای Spotify در طی بیانیه ای اعلام کرده که این کمپانی دائما در حال اجرای آزمایش های مختلف جهت بهبود تجربه کاربری است. برخی از این آزمایش ها، در نهایت راه را برای تجارب کاربری گسترده تر هموار می سازند، اما برخی دیگر تنها به عنوان یک آموخته مهم عمل می کنند. البته سخنگوی اسپاتیفای به اخبار و اطلاعات بیشتری جهت به اشتراک گذاری برنامه های آینده کمپانی اشاره ای نکرد.

سال گذشته خبر رسید که Spotify در حال کار روی ویژگی استوری برای هنرمندان است. این کمپانی در اوایل سال جاری، استوری ها را به عنوان یک آزمایش عمومی پیاده سازی کرده و به برخی از اینفلوئنسرهای خود اجازه داد تا استوری ها را به لیست های پخش اضافه کنند. اگر توجه داشته باشید، اکثر پلتفرم های اصلی و بزرگ مثل ایسنتاگرام، اسنپ چت، فیس بوک، یوتیوب، توییتر و حتی لینکدین از ویژگی استوری برخوردار هستند. بنابراین برنامه Spotify برای عملی کردن این ویژگی چندان هم دور از انتظار نیست.

ارسال نظر