همراه اول با کمپین همراه طبیعت به محیط زیست کمک می کند

رسانه کلیک - همراه اول که توجه ویژه ای به محیط زیست و مسائل مربوط  به آن دارد، مدتی است کمپین همراه طبیعت را در این راستا برپا کرده است. یکی از اصلی ترین رسالت های این کمپین حذف قبوض کاغذی بوده که از سال 92 تا کنون با موفقیت به جلو می رود.

همراه اول با کمپین همراه طبیعت به محیط زیست کمک می کند

این روزها مسئله حذف شدن قبوض کاغذی توسط وزارای نیرو و ارتباطات بسیار مطرح می شود. با توجه به پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمدجواد آذری جهرمی، قرار است تا شهریور امسال قبوض کاغذی جای خود را به نمونه های الکترونیکی دهند تا به این ترتیب هم از هدر رفتن منابع طبیعی کشور جلوگیری شود و هم کمکی به اقتصاد کشور باشد.

با وجود اینکه طرح حذف قبوض کاغذی به تازگی توسط دولت مورد بحث قرار گرفته، اما شرکت ارتباطات سیار ایران مدت زیادی است که در این باره اقدامات خاصی را به انجام رسانده است. همراه اول از سال 93 با پروژه کمپین همراه طبیعت فرآیند حذف قبوض کاغذی و ترغیب مشترکین به آن را آغاز کرد. هدف اصلی شرکت از برپا کردن این کمپین، حمایت از محیط زیست بوده که طی آن کاغذ کمتری چاپ شود و سرمایه گذاری هایی در بخش های مختلف مانند باغ های گیاه شناسی کشور صورت گیرد. تعداد درخت های حفظ شده با شروع این طرح به طور سالانه در جدول پایین ذکر شده است.

پایان اردیبهشت 98

97

96

95

94

93

عنوان /سال

2520

12624

13320

9289

6520

2392

تعداد درخت حفظ شده

در کمپین همراه طبیعت راه های غیرفعال کردن دریافت قبوض کاغذی به مشترکین توضیح داده می شود. همچنین برای افرادی که دریافت قبوض کاغذی را لغو و حالت الکترونیکی را فعال کنند، امتیازات خاصی در نظر گرفته شده است. از جمله برنامه های تشویقی همراه اول در این راستا می توان به اختصاص غرفه در نمایشگاه بین المللی و ارائه هدایا به مشتریان با ثبت ادرس ایمیل، اختصاص 1 گیگ اینترنت هدیه و موارد این چنینی اشاره کرد.

در شرایطی که همه به تکاپو افتاده اند و درباره حذف قبوض کاغذی ایده های تازه و نه چندان عملی می دهند، همراه اول تنها شرکتی است که قادر به انجام موفقیت آمیز این فرآیند بوده و پیش از همه به این سمت قدم برداشته است. در حال حاضر بیش از 17 میلیون از مشترکین دائمی همراه اول از دریافت قبوض کاغذی انصراف داده اند و به همین ترتیب موفقیت بزرگی در کارنامه این اپراتور به ثبت رسیده است.

سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته از سوی همراه اول با توجه به صرفه اقتصادی حاصل از حذف قبوض :

  • عقد تفاهم نامه همکاری با باغ گیاه شناسی از سال 1395 تاکنون
  • ایجاد فضای اختصاصی به همراه اول در قطعه نمایشی و آموزشی باغ گیاه شناسی (باغچه فوق در هر دوره با گونه های گیاهی مختلف حفظ و نگهداری می شود.)
  • کاشت و حفاظت از گونه های مختلف گیاهی و پلاک کوبی اختصاصی آن (حفاظت از 358 گونه و کاشت نزدیک به 3 هزار درخت )
  • برند نمودن خودروهای برقی باغ جهت استفاده بازدید کنندگان باغ گیاه شناسی
  • در اختیار گذاردن فضای اختصاصی در نمایشگاهی فصلی باغ گیاه شناسی به همراه اول جهت معرفی طرح ها
  • ارائه بلیط رایگان بازدید از باغ در نمایشگاه تلکام

برای انصراف از دریافت قبوض کاغذی همراه اول می توانید یکی از دستورالعمل های زیر را انجام دهید:

  • درگاه USSD: شماره گیری کددستوری #1141*10*
  • درگاه پیامکی 009810 : ارسال عدد 1141 به سرشماره پیامکی 009810
  • ارسال عدد 1 به سرشماره پیامکی 990009
  • استفاده از اپلیکیشن یا سایت همراه من mci.ir
ارسال نظر