هیرویوکی سانادا ستاره فیلم مورتال کامبت به جان ویک 4 پیوست

رسانه کلیک - هیرویوکی سانادا بازیگر ژاپنی نقش اسکورپیون در فیلم مورتال کامبت، به جمع هنرپیشگان حاضر در جان ویک 4 پیوست. این فیلم اواخر بهار سال آینده اکران می‌شود.

هیرویوکی سانادا ستاره فیلم مورتال کامبت به جان ویک 4 پیوست

پس از لارنس فیشبرن و دانی ین، ستاره فیلم مورتال کامبت یعنی هیرویوکی سانادا نیز به جان ویک: بخش 4 (John Wick: Chapter 4) اضافه شد. البته هنوز جزئیات دقیقی درباره نقش او در این فیلم گزارش نشده است. رینا ساوایاما (خواننده پاپ) و شامیر اندرسون نیز از دیگر بازیگران اضافه شده به این فرنچایز اکشن هستند.

سانادا حرفه بازیگری خود را از تلویزیون و سینمای ژاپن آغاز کرده و اغلب در نقش سامورایی و نینجا ظاهر شده است. وی در هالیوود نیز توانسته نامی برای خود دست و پا کند و در آثار مشهوری همچون آخرین سامورایی، ارتش مردگان، وست ورلد (دنیای غرب)، آفتاب، مسابقه فرصت و قطار سریع‌السیر (2022) به ایفای نقش بپردازد. در فیلم مورتال کامبت نیز شاهد هنرنمایی او در نقش هانزو هاساشی یا همان اسکورپیون بودیم.

چد استاهلسکی، کارگردان قسمت اول تا سوم جان ویک این بار نیز وظیفه ساخت فیلم را بر عهده گرفته است. شی هتن و مایکل فینچ نیز نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارند. جان ویک 4 بیست و هفتم مه 2022 (ششم خرداد 1401) به نمایش در می‌آید.

قسمت‌های قبلی فرنچایز با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شدند و توانستند در باکس آفیس جهانی به فروش 584.7 میلیون دلار دست پیدا کنند. باید دید شخصیت جان ویک (کیانو ریوز) این بار چه نقشه ای برای از پا درآوردن دشمنان خود دارد.

ارسال نظر