وان پلاس 9 پرو از شارژ بی سیم 45 وات پشتیبانی می کند

رسانه کلیک - نسخه پرو گوشی وان پلاس 9 به حافظه رم 12 گیگابایتی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم 45 وات، شارژ بی سیم معکوس و شارژ سیمی 65 وات را دارد.

وان پلاس 9 پرو از شارژ بی سیم 45 وات پشتیبانی می کند

وان پلاس اخیرا ثابت کرده که در زمینه تولید اسمارت فون حرف های زیادی برای گفتن دارد. پرچمداران این شرکت جزو یکی از بهترین محصولات بازار هستند که قیمت آن ها نیز به نسبت پایین است؛ به همین خاطر شاید برخی از ویژگی های یک محصول ممتاز در آن ها دیده نشود.

اگر به خاطر داشته باشید، وان پلاس 8 پرو نخستین اسمارت فون شرکت بود که به قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم مجهز شد. حال خبر رسیده که نسل بعدی این گوشی یعنی وان پلاس 9 پرو نیز قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم 45 وات و علاوه بر آن، شارژ بی سیم معکوس را نیز پیدا کرده است. این بدان معناست که باتری محصول پس از گذشت 30 دقیقه، 50 درصد شارژ می شود. گزارش های اخیر حاکی از آن هستند که پرچمدار جدید وان پلاس قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 65 وات را نیز دارد.

متاسفانه در حال حاظر اطلاعات بیشتری درباره OnePlus 9 Pro رسما در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. با این وجود گفته می شود که این محصول از یک نمایشگر امولد 6.65 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز و سیستم عامل اختصاصی شرکت یعنی OxygenOS 11 بهره می برد که همانطور که از نامش پیداست مبتنی بر اندروید 11 است. پرچمدار جدید وان پلاس به 10 گیگابایت حافظه رم مجهز شده و برای پردازش داده ها از تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام کمک می گیرد. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به باتری 4500 میلی آمپری و وجود دو دوربین 48 مگاپیکسلی در پنل پشتی اشاره کرد. یک حفره درون نمایشگری نیز در قسمت بالا و سمت چپ محصول به چشم می خورد که در واقع جایگاه دوربین سلفی است.

خانواده جدید OnePlus 9 متشکل از سه مدل وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9 SE (یا 9 لایت) بوده و احتمالا طی چند ماه آینده در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

ارسال نظر