پادتن ویروس کرونا برای مسدود کردن عفونت ویروسی توسط کمپانی سورنتو کشف شد

رسانه کلیک - یک کمپانی به نام سورنتو مدعی شده موفق به کشف پادتن ویروس کرونا شده که می تواند برای مسدود کردن عفونت ویروسی تا حد زیادی مفید واقع شود.

پادتن ویروس کرونا برای مسدود کردن عفونت ویروسی توسط کمپانی سورنتو کشف شد

کمپانی درمانی سورنتو اکتشافی کرده که معتقد است که می تواند درمانی برای کرونا یا شاید پادتن ویروس کرونا باشد. این کمپانی جزئیاتی درباره تحقیقات خود افشا کرده است که در آن به یافتن پادتن ویروس کرونا اشاره کرده که می تواند عفونت ویروسی را به صورت 100 درصدی پس از 4 روز مسدود کند.

البته که این پادتن هنوز نیاز به آزمایش های بیشتری دارد و هنوز به درستی روی انسان ها تست نشده است. با این حال این کمپانی کماکان در حال تلاش روی توسعه این پادتن است که ممکن است کل های جهش یافته این ویروس را نیز مسدود کند.

سورنتو اظهار داشته که این پادتن که STI-1499 نام دارد با پادتن های بسیاری رقابت کرده و توانسته قابلیت مسدود کردن عفونت به شکل 100 درصدی را کسب کند. این به معنای آن است که ویروس نمی تواند به سلول سالم میزبان بچسبد و در نتیجه عفونتی ایجاد نمی شود.

طبیعت کارایی پادتن به این معناست که کمپانی سورنتو معتقد است که این کمپانی نخستین ارگانی است که توانسته موفق به توسعه این محصول شود. این کمپانی همچنین ادعا کرده که می تواند از این پادتن به پادتن های متعددی دست پیدا کند که نشان دهنده کارایی در زمینه جلوگیری از چسبیدن به سلول میزبانن جلوگیری می کند. این موضوع همچنین باعث فراهم آوردن چندین راه حفاظتی می شود که حتی اگر ویروس از شخصی به شخص دیگر منتقل شود، در بدن شخص دیگر نیز موجب بیماری نشود.

یکی دیگر از سوالاتی که اکنون محققان در حال تلاش برای پاسخ دادن به آن هستند این است که ویروس کرونا تا چه اندازه می تواند جهش پیدا کند، زیرا با توجه به پاسخ این سوال ممکن است تصمیمات تازه ای برای درمان این ویروس گرفته شود. کمپانی سورنتو همچنین اظهار داشت که با ترکیب تعدادی از این پادتن ها ممکن است به پادتن های قوی تری دست یافت، با این حال سورنتو قصد دارد فعلا روی توسعه پادتن اصلی تمرکز کند.

لازم به ذکر است که هیچ درمان یا واکسنی از کروا قرار نیست مانند معجزه عمل کند، با این حال توسعه این پادتن می تواند تا حد زیادی از شیوع بیشتر این ویروس در جهان جلوگیری کند.

ارسال نظر