پتنت جدید اپل ؛ وجود جایگاه ویژه برای ایرپادها در محفظه آیفون

رسانه کلیک – به تازگی تصویری از پتنت جدید اپل در فضای مجازی منتشر شده که به وجود یک جایگاه ویژه در محفظه آیفون، برای نگهداری و شارژ ایرپادها اشاره می کند.

پتنت جدید اپل ؛ وجود جایگاه ویژه برای ایرپادها در محفظه آیفون

پتنت جدید اپل به تازگی در فضای مجازی منتشر شده که از یک ایده خلاقانه برای محفظه آیفون پرده برداری می کند. اینطور که به نظر می رسد محفظه دستگاه دارای جایگاه ویژه برای نگهداری و شارژ ایرپادها است. این طرح چندی پیش در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسید.

به گزارش PatentlyApple، شرکت کوپرتیونی از یک پتنت جالب برای محفظه آیفون رونمایی کرده که قادر است علاوه بر نگه داری ایرپاد، آن ها را شارژ کند. این محفظه در سه مدل مختلف به نمایش گذاشته شده و جایگاه ایرپادها در هر یک متفاوت است. به عنوان مثال در نسخه اول ایرپادها در بالای محفظه، در نسخه دوم در پشت محفظه و در نسخه سوم در فضای درون خود محفظه قرار می گیرند. این طرح ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد اما فناوری جدید و مبتکرانه ای در پشت آن نهفته است.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید، ایربادهای TWS (بی سیم واقعی) در بالا قرار گرفته اند. سطح داخلی محفظه مجهز به آهنربا، پنل نمایشگر، مدارات داخلی و جایگاه باتری است. در نمونه دیگر نیز شاهد قرارگیری ایرپادها در پشت محفظه هستیم.

نمونه بعدی شامل یک کاور تاشو می شود که قسمت خارجی آن دارای یک صفحه نمایش است. این صفحه، هشدارها و سایر اطلاعات ضروری را نمایش می دهد. به بیان بهتر، اپل علاوه بر ارائه یک روش شارژ یکپارچه برای دو محصول خود، فکر تعمیم و بهبود قابلیت محفظه آیفون را نیز در سر می پروراند. بدین ترتیب، حمل ایرپاد برای کاربر ساده تر شده و اجباری برای به دنبال داشتن دائمی محفظه شارژ نخواهد بود.

ارسال نظر