پس زمینه مات برای اندروید در جدیدترین نسخه اسکایپ

رسانه کلیک - نسخه 8.68 اسکایپ بهبودهای متعددی را برای دستگاه های مختلف به همراه دارد که از جمله آن ها می توان به عرضه ویژگی پس زمینه مات برای اندروید اشاره کرد.

پس زمینه مات برای اندروید در جدیدترین نسخه اسکایپ

نرم افزار اسکایپ بروزرسانی جدیدی را برای تمام دستگاه ها عرضه کرده است. این بروزرسانی شامل قابلیت مات کردن پس زمینه در طول تماس های ویدیویی روی اسکایپ برای کاربران اندرویدی می شود. ویژگی پس زمینه مات از مدت ها پیش برای کاربران iOS و دسکتاپ قابل دسترس بود. حالا کاربران اندرویدی نیز بالاخره می توانند با ارتقای اسکایپ به نسخه 8.68 از ویژگی پس زمینه مات برای اندروید استفاده کنند.

ویژگی پس زمینه مات هنگامی به کار می آید که مکان فعلی شما برای حضور در یک جلسه یا ملحق شدن به کلاس درسی آنلاین چندان مناسب نباشد. اگر احساس می کنید که منظره پشت سر باعث خجالت شما نزد همکاران یا همکلاسی ها می شود، خیلی راحت می توانید آن را به صورت مات و غیر قابل تشخیص در آورید.

پس زمینه مات برای اندروید تنها بروزرسانی ارائه شده برای کاربران این سیستم عامل نیست. کاربران اندرویدی حالا می توانند از گزینه های واکنشی سفارشی بیشتری در اسکایپ استفاده کنند. ناگفته نماند که مایکروسافت در حال ایجاد نوآوری های بیشتری برای اسکایپ، فرای اندروید است.

از طرف دیگر، نسخه جدید اسکایپ با شماره 8.68 بهبودهای متعددی را برای کاربران آیپد و آیفون به همراه آورده است. از جمله این بهبودها می توان به افزونه Share با پشتیبانی از تم های تاریک و همچنین بهبود کلی کارایی اشاره کرد.

برای فعال سازی ویژگی پس زمینه مات برای اندروید تنها کافیست تا از مراحل زیر پیروی کنید.

- یک چت ویدیویی را با هر یک از مخاطبین دلخواه خود باز کنید.

- روی آیکون چرخ دنده در گوشه بالا سمت راست صفحه تمایس کلیک کنید تا منوی Audio & Video Settings باز شود.

- در منوی پاپ-آپ، روی دکمه لغزنده Blur my background ضربه بزنید تا این ویژگی روی دستگاه اندرویدی شما فعال شود.

- حال منو را ببندید تا به تماس تصویری خود با پس زمینه مات منتقل شوید.

ارسال نظر