نگاهی به Nintendo Switch OLED | کنسول جدید نینتندو سوییچ چه فرقی کرده است؟

رسانه کلیک – کمپانی نینتندو از کنسول جدید نینتندو سوییچ رونمایی کرد؛ کنسول Nintendo Switch OLED که نباید انتظار تغییرات و ارتقای سخت‌افزاری آن را داشته باشیم.

نگاهی به Nintendo Switch OLED | کنسول جدید نینتندو سوییچ چه فرقی کرده است؟

پس از شایعات فراوانی که در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود، نینتندو دیشب از کنسول جدید نینتندو سوییچ رونمایی کرد. کنسول Nintendo Switch OLED جدیدترین نسخه از کنسول هیبریدی نینتندو است. البته این کنسول نسل بعدی نینتندو سوییچ یا نسخه پرو کنسول فعلی نیست.

درواقع نینتندو صفحه‌نمایش را بهبود داده و چند مورد جزئی را به کنسول اضافه کرده است. با این اوصاف، نینتندو سوییچ اولد سومین عضو از خانواده سوییچ پس از نسخه استاندارد و لایت است. این کنسول می‌تواند بسیاری از گیمرها را به خرید این کنسول دوست‌داشتنی ترغیب کند.

نینتندو سوییچ اولد کنسول نینتندو سوییچ اولد با رنگ سفید

مشخصات فنی نینتندو سوییچ اولد

مهمترین تغییر کنسول جدید نینتندو سوییچ، مجهز شدن این کنسول به پنل صفحه نمایش ۷ اینچی OLED است. شایان ذکر است، نسخه اولد صفحه نمایشی بزرگ‌تر از نسخه استاندارد نینتندو سوییچ دارد. اندازه صفحه نمایش نسخه استاندارد ۶.۲ اینچ با پنل LCD است.

این صفحه نمایش با رزولوشن 720p بازی‌ها را اجرا می‌کند. در حالت داک، بازی‌ها با رزولوشن 1080p نمایش داده می‌شوند. بنابراین، برخلاف شایعاتی که گفته می‌شد بازی‌ها با رزولوشن 4K قابل اجرا هستند، نینتندو سوییچ اولد چنین قابلیتی ندارد.

همچنین، در شایعات منتشر شده انتظار می‌رفت کنسول جدید نینتندو سوییچ از رم و پردازنده جدید بهره ببرد. اما اینگونه نیست و از نظر سخت‌افزاری، Nintendo Switch OLED مشابه نسخه استاندارد خود است. لازم به ذکر است، نینتندو از بلندگوهای جدیدی در سوییچ اولد استفاده کرده است. این اسپیکر قابلیت پخش صدای با کیفیتی دارد. همچنین، کیفیت ضبط صدای این کنسول ارتقا پیدا کرده است.

داک Nintendo Switch OLED داک جدید نینتندو سوییچ اولد

تغییرات مدل OLED نسبت به نسخه استاندارد

داک Nintendo Switch OLED Model بازطراحی شده است. لبه‌های داک گرد شده و شکل زیبایی به خود گرفته است. این داک به پورت LAN مجهز شده است که گیمرها می‌توانند با استفاده از کابل LAN تجربه آنلاین بهتری داشته باشند.

جالب است بدانید، داک جدید نینتندو سوییچ از نسخه استاندارد این کنسول پشتیبانی می‌کند. شرکت نینتندو در نظر دارد این داک را به صورت جدا در دسترس قرار دهد تا دارندگان نسخه استاندارد نیز بتوانند داک جدید سوییچ را خریداری کنند.

پایه پشتی پنل اصلی کنسول مدل اولد سوییچ، قابل تنظیم است و بازیکنان می‌توانند زاویه پایه را به راحتی تغییر دهند. گفتنی است، حافظه داخلی نینتندو سوییچ اولد به ۶۴ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. افزایش حجم حافظه داخلی، فضای بیشتری برای دانلود بازی نینتندو سوییچ به صورت دیجیتالی فراهم می‌کند.

قیمت نینتندو سوییچ خانواده نینتندو سوییچ

تاریخ انتشار نینتندو سوییچ مدل OLED

کمپانی نینتندو کنسول سوییچ مدل OLED را با رنگ جدید سفید معرفی کرده است. این کنسول در تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد. همچنین، قیمت نینتندو سوییچ OLED ۳۵۰ دلار تعیین شده است. بنابراین، این مدل ۵۰ دلار گران‌تر از نسخه استاندارد نینتندو سوییچ خواهد بود. هم‌اکنون گیمرها می‌توانند این کنسول هیبریدی را پیش‌خرید کنند.

نظر شما درباره کنسول نینتندو سوییچ اولد چیست؟ آیا این کنسول را خریداری می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر