کوین‌مارکت‌کپ توکن خودرو تسلا مدل۳ را در صدر فهرست خود قرار داد

رسانه کلیک - امروز وبسایت کوین‌مارکت‌کپ Coinmarketcap نماد خودرو الکتریکی تسلا مدل ۳ یا Model 3 Tesla را به پاس قدردانی از خرید ۱.۵ میلیارد دلاری بیتکوین توسط این شرکت، در صدر جدول ارزهای دیجیتال قرار داد.

کوین‌مارکت‌کپ توکن خودرو تسلا مدل۳ را در صدر فهرست خود قرار داد

خودرو تسلا مدل ۳، پرفروش‌ترین خودرو الکتریکی دنیا است. توکن لیست شده در این سایت وجود خارجی ندارد و قیمت نمایش داده شده آن همان قیمت اصلی این خودرو است.

اما چرا کوین مارکت‌کپ اینگونه توکن‌ها را لیست می‌کند؟ ماه گذشته توکن WSB و هم‌اکنون توکن تسلا مدل ۳؟

اینگونه توکن‌ها طبق شرایط Untracked Listing در این سایت نمایش داده می‌شوند که بر اساس آن، محصولات یا دارایی‌هایی که ممکن است در بازار آزاد لیست نشده باشند، اما در مجامع کریپتویی فعال هستند و یا به صورت عمده ارزهای دیجیتال را پذیرفته‌اند و به گسترش این فضا کمک کرده‌اند، به مدت محدودی به جهت تمجید از آنها در بالای لیست ارزهای دیجیتال کون مارکت کپ قرار می‌گیرند.

بنابراین سایت کوین مارکت کپ برای ادای احترام به سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در ارز دیجیتال بیت کوین، یکی از برترین خودروهای این شرکت را در صدر لیست ارزهای دیجیتال قرار داده است.

در گزارش اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا آمده است که شرکت خودروسازی تسلا میزان ۱.۵ میلیارد دلار بیتکوین را به عنوان دارایی دیجیتال جهت افزایش درآمد شرکت و همچنین به عنوان گزینه جایگزین به عنوان ذخیره ارزش خریداری کرده است. ممکن است این شرکت در آینده امکان خرید خودروهای تسلا را برای مشتریان از طریق پرداخت BTC فراهم کند.

تسلا به جمع شرکت‌ها و سازمان‌هایی پیوست که در بیتکوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند. هم اکنون این شرکت، بعد از مایکرو استراتژی در جایگاه دوم سرمایه‌گذاران سازمانی در Bitcoin قرار دارد. مایکرو استراتژی بیش از یک میلیارد دلار را در سال گذشته به خرید این ارز دیجیتال اختصاص داده است و آن را پوششی در برابر تورم نامیده است.

توییت مدیر مایکرواستراتژی در مورد خرید بیت کوین توسط تسلا

ماه گذشته Coinmarketcap گروه وال استریت بت را که یک گروه فعال در شبکه اجتماعی Reddit است در صدر لیست قرار داده بود. فعالیت‌های این گروه باعث شد که ارزش سهام شرکت Game stop حدود ۵۰۰٪ افزایش پیدا کند.

ارسال نظر