احتمال حضور میلی بابی براون در فیلم فانتزی Damsel

رسانه کلیک –  اینطور که پیداست میلی بابی براون، ستاره فیلم انولا هولمز و سريال Stranger Things، در محصول جدید نتفلیکس یعنی فیلم فانتزی Damsel نیز به روی صحنه خواهد رفت.

احتمال حضور میلی بابی براون در فیلم فانتزی Damsel

پس از درخشش میلی بابی براون در فیلم Enola Holmes، اکنون خبر رسیده که این ستاره جوان قرار است تا در محصول جدید نتفلیکس یعنی فیلم Damsel نیز به ایفای نقش بپردازد. کارگردانی این مجموعه بر عهده خوان کارلوس فرسنادیو بوده و نوشتن فیلم نامه نیز به دن واگذار شده است.

نتفلیکس فعلا از ارائه هر گونه توضیح پیرامون داستان اصلی خودداری کرده است. با این حال گفته می شود که فیلم راجع به پرنسس جوانی است که پس از ازدواج با شاهزاده ای از قلمروی رقیب، به راز مخوفی پی برده و خود را در خطر مرگ می بیند. ظاهرا در این قلمرو رسم بر این است که در فصل برداشت، یک پرنسس زیبا قربانی اژدهای بدترکیب و گرسنه آن حوالی شود.

براون در فیلم فانتزی Damsel به عنوان پرنسس الودی به روی صحنه می رود دخترک معصوم و زیبایی که هنگام مواجهه با خطر به یک جنگجوی قوی و سرسخت تبدیل می شود. البته در اینجا باید خاطرنشان کنیم که میلی بابی براون به لطف بازی در نقش یازده در سریال Stranger Things، سابقه مبارزه با موجودات افسانه ای را دارد و انتخاب او به عنوان پرنسس الودی بسیار هوشمندانه بوده است.

براون علیرغم سن کم خود، تا کنون در فیلم های بزرگی به ایفای نقش پرداخته که از میان آن ها می توان به Godzilla: King of the Monsters اشاره کرد. شایعه حضور میلی در فیلم های Godzilla vs. Kong، The Girl's I've Been، A Time Lost و درام The Things About Jellyfish (به تهیه کنندگی ریس ویترسپون) نیز به گوش می رسد. علاوه بر این، اصلا بعید نیست که در ماه های آتی دنباله فیلم موفق انولا هولمز با حضور براون نیز از شبکه نتفلیکس پخش شود.

خوان کارلوس فرسنادیو، کارگردان تازه کار اما صاحب نامی است که کار خود را با ساخت فیلم Intacto شروع کرده و سابقه نامزدی جایزه اسکار را نیز در کارنامه خود دارد. از آثار دیگر این کارگردان می توان به فیلم پر فروش 28 Weeks Later، فیلم فانتزی-ترسناک Intruders (با هنرنمایی کلایو اوون) و Sword and the Stone اشاره کرد. فیلم نامه نویس Damsel یعنی دن میزو نیز درست مانند سایر اعضای مجموعه، سابقه درخشانی در صنعت سینما و همچنین خلق موجودات افسانه ای دارد. نویسندگی فیلم هایی همچون Wrath of Titans، Cowboy Ninja Viking، Section 6 و Armada نیز از دیگر آثار میزو به شمار می آیند.

متاسفانه هنوز جزییات بیشتری درباره فیلم فانتزی Damsel در دسترس نیست. با این حال گفته می شود که بودجه در نظر گرفته شده برای آن چیزی حدود 60 الی 70 میلیون دلار است. برای اطلاع از اخبار مربوط به فیلم دوشیزه در مطالب بعدی همراه ما باشید.

ارسال نظر