افشای رندرهای گوشی K13 لنوو به همراه مشخصات اصلی

رسانه کلیک - تصاویر و رندرهای گوشی جدید لنوو با نام K13 به همراه مشخصات اصلی آن به تازگی لو رفته است، که در این مقاله به بررسی دقیق آن ها می پردازیم.

افشای رندرهای گوشی K13 لنوو به همراه مشخصات اصلی

چندی پیش، یک گوشی هوشمند با برند لنوو و نام K13 جواز بلوتوث SIG را به دست آورد و همه را شگفت زده کرد. امروز، وب سایت خبری 91Mobiles با همکاری افشاگری به نام Sudhanshu رندرها و خصوصیات اصلی این دستگاه را به نمایش گذاشت. در ادامه به بررسی مشخصات گوشی هوشمند K13 می پردازیم.

طبق شایعات قبلی و گزارش منتشر شده اخیر، گوشی لنوو K13 از قابلیت اتصال 4G LTE پشتیبانی کرده و همانند مدل های قبلی، به سیستم عامل اندروید 10 مجهز شده است. اگر به خاطر داشته باشید، لنوو با عرضه اسمارت فون های لمون K12 پرو و لمون K12، سری گوشی های ارزان قیمت Lemon را در چین زنده کرد. این گوشی ها به ترتیب در واقع نسخه ارزان تر موتو G9 پاور و موتو E7 پلاس به شمار می آیند.

گوشی های لمون نیز به فناوری 4G LTE و اندروید 10 مجهز هستند. از طرف دیگر، جواز بلوتوث SIG نشان می دهد که لنوو K13 می تواند انم دیگری برای Moto E7i Power باشد، چرا که هر دو دستگاه دارای شماره مدل یکسانی (XT2097) هستند. به هر حال، عرضه دستگاه های مجهز به اندروید 10 با توجه به ارتقای فعلی این سیستم عامل به نسخه 12 کمی مایوس کننده است.

در هر صورت، گزارش جدید 91Mobiles رندرهای متعددی از گوشی لنوو K13 را به نمایش گذاشته است. گفته می شود که این دستگاه در دو رنگ آبی و قرمز در دسترس مشتریان قرار می گیرد. طراحی این گوشی هوشمند کمی متفاوت به نظر می رسد، چرا که سیستم دوربین دوگانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی جاسازی شده است.

نکته جالب در رندرهای جدید مشاهده می شود؛ بلندگو در پنل پشتی و در کنار برند Lenovo قرار گرفته است. به علاوه، یک سنسور اثر انگشت در مرکز این پنل به چشم می خورد. از دیگر مشخصه های ظاهری این دستگاه می توان به دکمه های روشن/ خاموش، تنظیم صدا و همینطور دکمه های دستیار گوگل در سمت راست اشاره کرد.

ویژگی های مورد انتظار از گوشی لنوو K13

انتظار می رود که محصول جدید لنوو، به نمایشگر اچ دی پلاس 6.5 اینچی با وضوح 720 × 1600 پیکسل و ناچ قطره ای مجهز شده باشد. این دستگاه از چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و همینطور رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی استفاده می کند. در ضمن، امکان افزایش حافظه به وسیله شیار microSD تا 32 گیگابایت وجود دارد.

از لحاظ سیستم دوربین باید گفت که K13 دارای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی، و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی است. از دیگر مشخصه های این دستگاه 200 گرمی می توان به وجود پورت نوع C برای عملیات شارژ و همچنین قابلیت dual-SIM اشاره کرد. متاسفانه فعلا خبری در مورد تاریخ عرضه رسمی و قیمت این محصول در دسترس نیست.

ارسال نظر