انتشار جزییات جدید از سری P50 هواوی

رسانه کلیک - شرکت هواوی به زودی از پرچمداران جدید خود یعنی سری P50 رونمایی می کند. به همین خاطر جدیدا اطلاعات بیشتری از این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

انتشار جزییات جدید از سری P50 هواوی

اواخر سال 2020 بود که Onleaks نخستین تصویر از سری P50 پرو را منتشر کرد. حال RODENT950 نیز اطلاعات بیشتری از این محصول را منتشر کرده است. ظاهرا کمپانی چینی نیز قصد دارد مانند سامسونگ، سه گوشی پرچمدار با سه اندازه متفاوت یعنی 6.1 یا 6.2 اینچی، 6.6 اینچی و 6.8 اینچی را روانه بازار کند.

طول و عرض نمایشگر مدل 6.6 اینچی به ترتیب برابر با 159 و 73 میلیمتر است. یک دوربین سلفی نیز با طراحی متفاوت و جذاب درون صفحه قرار گرفته که نظر علاقه مندان را به خود جلب کرده است.

همانطور که می دانید تحریم های اخیر آمریکا، تاثیر فراوانی روی بخش نرم افزاری و سخت افزاری هواوی گذاشت؛ بطوریکه شرکت در سال 2020 دسترسی به تراشه های HiSillicon و TSMC را نیز از دست داد. با این حال هواوی موفق شد تا سری میت 40 را با تراشه های کایرین به بازار بفرستد و به زودی سری میت 50 را نیز عرضه خواهد کرد.

سری P50 هواوی در نیمه اول سال میلادی جدید و با تراشه 5 نانومتری کایرین 9000 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند. این در حالی است که مدیر عامل بخش تجاری شرکت یعنی یو ریچارد، چندی پیش گفته بود سری P40 آخرین دستگاه های مجهز به پردازنده های کایرین خواهد بود. طبق گزارش های جدید، وظیفه تامین نمایشگرهای هواوی این بار بر عهده شرکت های سامسونگ و ال جی است. هر چند که هنوز کیفیت و نوع طراحی نمایشگرها هنوز معلوم نیست.

هواوی چند سال پیش موفق شد با عرضه 44 میلیون پرچمدار به نقاط مختلف کشور، پا به پای سامسونگ حرکت کند. اما باید دید شرایط در سال 2021 چگونه خواهد بود. زیرا به فروش رساندن محصولاتی قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های اصلی گوگل را ندارند، کار ساده ای نیست.

ارسال نظر