انیمیشن Encanto در نوامبر 2021 به نمایش در می آید

رسانه کلیک – استدیوی دیزنی به تازگی اعلام کرده که انیمیشن سحرآمیز Encanto در 24 نوامبر 2021 (سوم آذر ماه 1400) به روی پرده سینما می رود.

انیمیشن Encanto در نوامبر 2021 به نمایش در می آید

کمپانی دیزنی طی رویداد Investor Day که چندی پیش برگزار شد، علاوه بر پخش یک تیزر کوتاه از Encanto، تاریخ اکران این انیمیشن را نیز اعلام کرد. داستان انکانتو درباره ساحره جوانی است که به همراه سایر اعضای خانواده اش در یک خانه جادویی در کلمبیا زندگی می کند. بایرون هاوارد (دستیار کارگردان زوتوپیا) و جرد بوش وظیفه کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهند داشت. نوشتن فیلم نامه نیز به کاریس کاسترو اسمیت واگذار شده است.

طبق اظهارات دیزنی، آهنگ های به کار رفته در انیمیشن موزیکال Encanto همگی جزو آثار لین مانوئل میراندا هستند؛ کسی که آهنگ سازی انیمیشن Moana در سال 2016 و لایو اکشن جدید The Little Mermaid را نیز در کارنامه خود دارد.

انیمیشن سحرآمیز Encanto در پاییز سال آینده یا به طور دقیق تر در 24 نوامبر 2021 (سوم آذر ماه) در سالن های سینما به نمایش در می آید. با این حال هنوز معلوم نیست که صداگذاری کاراکترها بر عهده چه افرادی خواهد بود.

انکانتو یا همان افسون تقریبا جزو آخرین آثار دیزنی است که تاریخ مشخصی برای اکران آن ها اعلام شده است. انیمیشن بعدی دیزنی یعنی Raya and the Last Dragon در مارس 2021 در سینما و شبکه دیزنی پلاس به نمایش در می آید. داستان درباره جنگجوی جوانی است که قصد دارد آخرین اژدهای باقی مانده روی زمین را پیدا کند. انکانتو و رایا و آخرین اژدها در واقع بخشی از تلاش های دیزنی برای داشتن تنوع بیشتر در آثار به شمار می آید. کمپانی پیکسار نیز با ساخت انیمیشن هایی مانند Coco (که در مکزیک اتفاق می افتد) و Soul (که قهرمان اصلی آن سیاه پوست است) به نوعی سعی کرده تا در این راه گام های بلندی بر دارد. جالب است بدانید که Encanto نخستین انیمیشن دیزنی است که داستان یک خانواده لاتین را روایت می کند.

با توجه به اینکه کمتر از یک سال به پخش انکانتو باقی مانده، بدون شک دیزنی طی ماه های آینده جزییات بیشتری را در رابطه با این انیمیشن منتشر خواهد کرد. ظاهرا این استدیو برای سال 2022 و 2023 نیز برنامه های بزرگی را در سر دارد. کمپانی در رویداد Investor Day اعلام کرده که به زودی دنباله انیمیشن های جذاب و دیدنی Moana، Big Hero 6، Zootopia و Princess and the Frog را در قالب سریال، در سرویس پخش فیلم خود به نمایش می گذارد.

ارسال نظر