ایلان ماسک: رمزارز دوج کوین آینده بازار ارز است!

رسانه کلیک – مدیرعامل شرکت تسلا یعنی ایلان ماسک چندی پیش با حضور در برنامه تلویزیونی SNL، از رمزارز دوج کوین (Dogecoin) به عنوان آینده بازار ارز یاد کرد.

ایلان ماسک: رمزارز دوج کوین آینده بازار ارز است!

ایلان ماسک شب گذشته به عنوان میزبان در برنامه SNL ظاهر شد و از هیچ فرصتی برای تعریف و تمجید از دوج کوین دریغ نکرد. وی در واکنش به پرسش یکی از عوامل برنامه که گفته بود «دوج کوین چیست؟» پاسخ داد:

دوج کوین آینده بازار ارز و یک وسیله مالی غیر قابل توقف است که به زودی دنیا را تصاحب می‌کند.

مدیرعامل شرکت بزرگ اسپیس ایکس (SpaceX) و تسلا (Tesla) اضافه کرد رمزارز دوج کوین درست به اندازه اسکناسی که از کیف پولتان در می‌آورید، واقعی و ارزشمند است.

دوج کوین در سال 2013 به عنوان شوخی و جایگزین ارزان‌تر بیت کوین وارد بازار شد. این رمزارز به تازگی و در پی ابراز علاقه ایلان ماسک، مارک کیوبن میلیاردر و خواننده معروف اسنوپ داگ به آن، مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

شاید جالب باشد بدانید که ارزش دوج کوین تا پیش از حضور ماسک در SNL و تنها در عرض یک هفته، حدود 40 درصد رشد کرده بود. به همین خاطر عده‌ای انتظار داشتند که پس از پایان برنامه نیز ارزش آن مجددا بالا برود؛ هر چند که این اتفاق نیفتاد.

ایلان ماسک در برنامه دیشب از عبارت معروف گروه وال استریت بتس یعنی «به سوی ماه» نیز استفاده کرد. این گروه در اوایل سال میلادی با خریدهای هماهنگ خود باعث شدند تا قیمت سهام گیم استاپ به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. به دنبال این امر، ارزش رمزارز دوج کوین نیز حدود 600 درصد بیشتر شد.

مدیرعامل تسلا کمی قبل از اجرای برنامه گفته بود که می‌خواهد به مناسبت روز جهانی مادر، به مادرش دوج کوین هدیه دهد. البته معلوم نیست که آیا وی به شوخی این حرف را زده و یا واقعا قصد انجام چنین کاری را دارد.

ارسال نظر