باراک اوباما : اشیاء ناشناس پرنده (UFO) واقعا وجود دارند

رسانه کلیک – باراک اوباما شایعات مبنی بر وجود آزمایشگاه دولتی مخفی برای تحقیق درباره بیگانگان را به سخره گرفت اما وجود ویدئوهای گرفته شده از اشیاء ناشناس پرنده (UFO) را تأیید کرد.

باراک اوباما : اشیاء ناشناس پرنده (UFO) واقعا وجود دارند

به گزارش Inside ، چهل و چهارمین رییس جمهور آمریکا طی تماس ویدئویی در برنامه تلویزیونی The Late Late Show به شوخی گفته که در زمان ریاست وی هیچ آزمایشگاه مخفی برای تحقیق روی فرازمینی ­ها وجود نداشته؛ با این حال ویدئوهای مربوط به اشیاء ناشناس پرنده کاملا حقیقت دارند. وی افزود:

وقتی صحبت از بیگانگان به میان می‌آید مواردی وجود دارد که نمی‌توانم روی آنتن بگویم.

مصاحبه اوباما در حالی منتشر شد که یک عضو سابق نیروی دریایی آمریکا چند روز پیش از مشاهده روزانه پدیده‌های هوایی ناشناخته (UAP) در سواحل آمریکا خبر داده بود. فیلم‌های مربوط به این وقایع در سال 2019 از حالت محرمانه خارج شد و وزارت دفاع در اوت سال گذشته، گروه ویژه‌ای را برای بررسی پیرامون این موضوع مأمور کرد.

باراک اوباما همچنین اظهار داشت که پس از تصاحب صندلی ریاست پرسش‌هایی را درباره این موضوع مطرح کرده است. او به شوخی گفت:

آیا آزمایشگاهی برای نگهداری از بیگانگان و سفینه‌های فضایی وجود دارد؟ و آن‌ها پس از کمی تحقیق جواب دادند: خیر.

وی تأیید کرد که تصاویر و فیلم‌های گرفته شده از اشیاء ناشناس در آسمان وجود دارند:

ما دقیقا نمی‌دانیم آن‌ها چه کسانی هستند و نمی‌توانیم برای چگونگی حرکت و مسیرشان توضیحی پیدا کنیم. آن‌ها الگوی قابل توجیهی ندارند. فکر می‌کنم به همین خاطر است که مردم هنوز این مسئله را جدی گرفته و سعی دارند بفهمند اوضاع از چه قرار است. اما من امروز حرفی برای گفتن ندارم.

ارسال نظر