بازسازی انیمیشن پینوکیو درست شبیه به نسخه کارتونی است

رسانه کلیک - دیزنی به تازگی تیزر کوتاهی از بازسازی جدید انیمیشن پینوکیو را منتشر کرده که یک نسخه مشابه از عروسک چوبی کارتونی را نمایش می دهد.

بازسازی انیمیشن پینوکیو درست شبیه به نسخه کارتونی است

تیزر کوتاه منتشر شده توسط دیزنی برای بازسازی انیمیشن پینوکیو نشان می دهد که این فیلم، مطابق با نسخه کارتونی عروسک چوبی ساخته شده است. محصول آینده دیزنی یکی دیگر از بازسازی های لایو اکشن مدرن و پیشرفته فیلم های انیمیشن کلاسیک متعلق به این کمپانی خواهد بود. برخی فیلم های ساخته شده به وسیله فناوری CGI موفق تر از سایرین بوده اند. مثلا علاءالدین و دیو و دلبر روی هم رفته بیش از یک میلیارد دلار فروش داشته اند. حال آنکه کارهای دیگری مثل بازسازی اژدهای پیت یا مولان مورد انتقاد شدیدی قرار گرفته و با شکست غیرمنتظره ای مواجه شده اند.

به هر حال، شکست مولان باعث نشد تا دیزنی از بازسازی لایو اکشن های دیگر خودداری کند. پینوکیو هدف بعدی دیزنی برای بازسازی است. البته باید گفت که این بازسازی، شبیه به نسخه لایو اکشن ایتالیایی با بازی روبرتو بگنینی نیست (که قرار است در روز کریسمس در سینماهای ایالات متحده به نمایش درآید). در ضمن پروژه بازسازی پینوکیو توسط گیولرمو دل تورو نیز کمی تاریک تر و خبیثانه تر از داستان اصلی خواهد بود. در حقیقت نسخه جدید پینوکیوی دیزنی، تقریبا کپی فیلم انیمیشنی سال 1940 است، درست همانند بسیاری از بازسازی های دیگر، که در آن ها به جای تغییرات عمده، تنها جنبه های خاصی از داستان بروزرسانی می شوند.

نخستین تیزر از بازسازی انیمیشن پینوکیو در روز اینوستور دیزنی (سه شنبه) به نمایش گذاشته شده و در حال حاضر در دسترس عموم قرار دارد. این ویدیوی کوتاه بیشتر هنر مفهومی فیلم را نشان می دهد. طراحی ها درست شبیه به کارتون اصلی بوده و پدر ژپتو در حال ساخت پینوکیو است. صحنه دیگر نیز عروسک چوبی را در حال بازی با گربه نمایش می دهد. یک صحنه بسیار کوتاه نیز از جیمینی کریکت گرفته شده که در حال مشاهده کار و زحمت پدر ژپتو است.

ظاهرا تام هنکس در نقش پدر ژپتو هنرنمایی کرده و بار دیگر با رابرت زمکیس کارگردان همراه می شود. این دو قبلا نیز در پروژه های موفقی همچون فارست گامپ (Forrest Gump)، دور افتاده (Cast Away) و قطار سریع السیر قطبی (The Polar Exoress) با یکدیگر همکاری داشته اند. بازیگران نقش های پینوکیو یا جیمینی کریکت هنوز مشخص نشده اند. در واقع تام هنکس تنها بازیگری بوده که در ماه اوت قرارداد ایفای نقش در این انیمیشن را امضا کرده است. پس می توان حدس زد که ساخت انیمیشن فعلا در مراحل اولیه خود به سر می برد. تیزر جدید همچنین اعلام می کند که پینوکیو روی پرده سینماها نخواهد رفت، در عوض در شبکه دیزنی پلاس به نمایش گذاشته می شود. زمکیس از همین استراتژی برای جدیدترین محصول کمپانی وارنر بروس، یعنی بازسازی The Witches نیز استفاده کرده که در ماه اکتبر در شبکه HBO Max پخش شد.

طرح نمایش بازسازی انیمیشن پینوکیو کمی مشابه با فیلم مولان است. مولان جدیدترین بازسازی لایو اکشن دیزنی به شمار می آید که در شبک دیزنی پلاس و با بهای دستیابی ممتاز به نمایش گذاشته شد. با این حال، پینوکیو با هیچ هزینه اضافه ای به طور رایگان برای مشترکین این شبکه قابل دسترس خواهد بود. جالب اینکه بازسازی لایو اکشن پیتر پن نیز در دیزنی پلاس پخش می شود. این موضوع به نحوی نشان می دهد کمپانی دیزنی چندان اطمینان ندارد که انیمیشن های بازسازی شده آینده بتوانند همانند شیرشاه، علاءالدین و دیو و دلبر، به فروش عالی دست پیدا کرده و یا به امتیاز بالایی در باکس آفیس برسند.

حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 | دانلود ویدیو
ارسال نظر