با 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای کار در منزل آشنا شوید (بخش اول)

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم تا در دو بخش، شما را با 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جهت کار در منزل آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

با 7 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای کار در منزل آشنا شوید (بخش اول)

همانطور که می دانید کار در منزل مزایای خاص خود را دارد؛ به عنوان مثال شما می توانید زمان را مطابق میل خود تنظیم کرده و یا از امر و نهی های مکرر مافوق خود در امان بمانید. اما اگر بخواهیم از جنبه منفی به قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که احتمال بروز مشکل و حواس پرتی در خانه به مراتب بیشتر از محیط کار است. به همین خاطر اغلب افراد از برنامه عقب افتاده و قادر به تحویل پروژه در موعد مقرر نیستند. خوشبختانه اپلیکیشن های اندرویدی بسیاری وجود دارند که می توانید هنگام کار در منزل از آن ها کمک گرفته و کیفیت کار خود را بالا ببرید. در ادامه شما را با 7 مورد از این برنامه ها آشنا می کنیم.

1. اپلیکیشن اندرویدی Boosted

اپلیکیشن Boosted به شما کمک می کند تا فعالیت هایی که طی روز، هفته یا ماه انجام می دهید را تحت نظر بگیرید، از مدت زمان صرف شده برای انجام هر کار باخبر شوید و بدین ترتیب ارزیابی دقیق تری از عملکرد خود داشته باشید. البته این اپلیکیشن تنها مختص فعالیت های کاری نیست و برای انجام امور روزمره نیز می توان از آن استفاده کرد. شما به کمک Boosted به درک بالاتری از عادت ها و برنامه های کاری خود می رسید و قادر خواهید بود تا عملکرد خود را تا حد امکان بهبود بخشید.

2. برنامه Asana

آسانا جزو آن دسته از برنامه هایی است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا برنامه های خود را سازماندهی کرده و کنترل بهتری روی آن ها داشته باشید؛ به ویژه زمانی که به صورت انفرادی کار می کنید.

اپلیکیشن Asana این امکان را برای شما فراهم می آورد تا وظایف کاری را به زیر مجموعه های کوچکتر تقسیم تبدیل نموده و اولویت خود را برای انجام هر فعالیت مشخص کنید. این ویژگی برای افراد حاضر در گروه نیز مزایای بسیاری دارد؛ مثلا اینکه می توان مسوولیت انجام هر یک از این زیر مجموعه ها را به یکی از اعضای گروه محول کرد.

3. اپلیکیشن اندرویدی Voice Notebook

ویس نوت بوک در واقع یک اپلیکیشن قوی و کارآمد جهت تبدیل گفتار به نوشتار است. جالب آنکه علامت های نوشتاری را نیز می توان به راحتی در این اپلیکیشن اعمال کرد؛ به عنوان مثال با گفتن Period یا Dot پس از پایان هر جمله، یک نقطه در متن ظاهر می شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این برنامه، امکان ارسال و به اشتراک گذاری متون است. شما می توانید تنها با لمس یک دکمه متن را دانلود کرده، آن را روی گوگل درایو بارگذاری نموده و یا از طریق پست الکترونیک به اشتراک بگذارید.

هر یک از برنامه های فوق می توانند بسته به نیاز و موقعیت هر فرد بسیار مفید و موثر واقع شوند؛ به ویژه در شرایط فعلی که همه گیری ویروس کرونا اغلب مردم را خانه نشین کرده است. در مطلب بعد با ما همراه باشید تا شما را با چهار مورد دیگر از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای کار در منزل آشنا کنیم.

ارسال نظر