بهترین اپلیکیشن های اپل واچ که همه نیازهای شما را برطرف می‌کنند

رسانه کلیک - امروزه صدها اپلیکیشن مختلف برای ساعت هوشمند اپل طراحی شده که هر یک کارایی خاص خود را دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا 9 مورد از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اپل واچ را به شما معرفی کنیم.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ که همه نیازهای شما را برطرف می‌کنند

خوشبختانه به لطف تلاش توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اپل واچ تعداد اپلیکیشن‌های قابل نصب روی ساعت‌های هوشمند اپل از 3 هزار اپلیکیشن که بسیاری از آن‌ها نیاز به تغییرات بزرگی داشتند به حدود 20 هزار اپلیکیشن کاربردی رسیده است. اگرچه تا قبل از ارائه اپل واچ در سال 2015، ساعت‌های هوشمند به عنوان تجهیزات لوکس و کمتر کاربردی در میان کاربران دستگاه‌های دیجیتال شناخته می‌شدند اما با تلاش اپل و ارائه قابلیت‌های بسیار کاربردی روی ساعت‌های هوشمند اپل، این تجهیزات به یکی از پرکاربردترین ابزارهای زندگی امروزی ما تبدیل شده‌اند.

اپل واچ از آنجایی که استفاده از اپل واچ روز به روز در بین کاربران محصولات اپل افزایش می‌یابد در این مطلب قصد داریم تا 9 مورد از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ که به شما کمک می‌کنند تا همه کارهای روزانه خود را به کمک آن‌ها انجام دهید معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است که همه اپلیکیشن‌هایی که در این مطلب آن‌ها را معرفی می‌کنیم به صورت پیش‌فرض روی اپل واچ یا ساعت‌های هوشمند اپل نصب هستند و نیازی به نصب جداگانه آن‌ها ندارید.

1. اپلیکیشن Noise

اگر اپل واچ شما از سری 4 یا بالاتر از آن باشد می‌توانید مجهز به اپلیکیشنی به نام Noise است که با استفاده از آن می‌توانید میزان آلودگی صوتی در محیط اطراف خود را اندازه‌گیری کنید. اگر میزان لودگی صوتی در محیطی که قرار دارید به میزانی که برای شنوایی کاربر مضر است برسد اپلیکیشن روی صفحه‌نمایش نوتیفیکیشنی را نمایش می‌دهد و شما می‌توانید متوجه بشوید که صدای محیطی برای سیستم شنوایی و عصبی شما مضر است.

2. اپلیکیشن Cycle Tracking

اپلیکیشن Cycle tracking یکی از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ برای زنان است که با استفاده از آن می‌توانند جزئیات مربوط به چرخ قاعدگی خود و همچنین علائمی را که ممکن است طول یک هفته قاعدگی خود با آن مواجه شوند مثل سردرد، گرفتگی عضلات و مواردی از این دست را در آن ثبت کنند. اپلیکیشن با استفاده از این داده‌ها دوره قاعدگی بعدی، زمانی که احتمال بارداری در آن بسیار زیاد است و همچنین زمان‌هایی که ممکن است علائم مربوط به قاعدگی در فرد ظهور کند را نمایش می‌دهد. این اپلیکیشن با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی کار می‌کند.

3. اپلیکیشن ECG

اپلیکیشن ECG روی اپل واچ سری 4 و بالاتر در دسترس است. این اپلیکیشن یک در واقع یک سنسور تشخیص ضربان قلب است که قادر به ثبت الکتروکاردیوگرام است. نکته مهم در خصوص این اپلیکیشن این است که شما برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به گوشی آیفون 6S و یا بالاتر دارید. همچنین روی گوشی آیفون و اپل واچ باید جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل iOS و WatchOS نصب شده باشد. متاسفانه دسترسی به این اپلیکیشن برای کاربران همه کشورها امکان‌پذیر نیست.

4. اپلیکیشن News

اپلیکیشن News یک اپلیکیشن کاربردی است که با استفاده از آن می‌توانید به جدیدترین اخبار جهان و کشوری که در آن زندگی می‌کنید دسترسی داشته باشید. البته استفاده از قابلیت‌های این اپلیکیشن در همه کشورهای جهان امکان‌پذیر نیست.

5. اپلیکیشن Breathe

بریز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ است که به شما یادآوری می‌کند هر روز چند دقیقه زمان خود را صرف نفس عمیق کشیدن کنید. در این اپلیکیشن می‌توانید زمان‌های یادآوری نفس عمیق را تنظیم کنید. زمانی که وقت نفس عمیق کشیدن شما می‌رسد اپلیکیشن روی صفحه‌نمایش ساعت یک انیمیشن را نمایش می‌دهد که شما را برای نفس عمیق کشیدن تشویق می‌کند. مدت زمانی که می‌توانید برای تنفس عمیق کشیدن در این اپلیکیشن ست کنید چیزی در حدود 1 تا 5 دقیقه است. علاوه بر این اپلیکیشن Breathe می‌تواند ضربان قلب شما را در حین اینکه در حال نفس عمیق کشیدن هستید، اندازه‌گیری و ثبت کند.

6. اپلیکیشن Remote

اگر از کاربران اپلیکیشن Apple TV هستید، برای کنترل کردن نمایش فیلم و سریال روی اپلیکیشن Apple TV و حتی دستگاه Apple TV از این اپلیکیشن Remote که روی ساعت هوشمند اپل نصب شده است استفاده کنید. به عبارت دیگر با استفاده از این اپلیکیشن شما از اپل واچ خود می‌توانید به عنوان یک Remote Control یا کنترل از راه دور استفاده کنید.

7. اپلیکیشن Camera

امکان ثبت عکس با استفاده از اپل واچ وجود ندارد اما روی اپل واچ اپلیکیشنی با نام Camera وجود دارد که با استفاده از آن ساعت هوشمند اپل شما تبدیل به یک کنترل از راه دور برای اپلیکیشن دوربین روی گوشی آیفون می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن گوشی تلفن همراه خود عکس سلفی بگیرید.

8. اپلیکیشن Walkie-Talkie

به یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های اپل واچ می رسیم. با استفاده از Walkie- talki می‌توانید ساعت هوشمند خود را به یک گوشی بی‌سیم برای صحبت با افراد دیگری که اپل واچ دارند و در فاصله نزدیک به شما قرار دارند استفاده کنید. این اپلیکیشن با بلوتوث و یا وای فای دستگاه کار می‌کند و قادر به دریافت صوت و ارسال آن است. به همین دلیل می‌توانید تا فاصله‌ای که بلوتوث یا وای فای دستگاه‌ها می‌توانند با هم اتصال برقرار کنند می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

9. اپلیکیشن Voice Memo

روی ساعت‌های هوشمند اپل مانند کوشی‌های آیفون اپلیکشنی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن یادداشت‌های صوتی ایجاد کنید. از این اپلیکیشن هم می‌توانید برای ثبت خاطرات به صورت صوتی استفاده کنید و هم ثبت کارهای روزانه‌ای که باید انجام دهید استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن وجود قابلیت همسان‌سازی یادداشت‌های صوتی ایجاد شده کاربر روی همه دستگاه‌های اپل است.

ارسال نظر