بهترین اپلیکیشن های تقویم جایگزین گوگل Calender

رسانه کلیک - در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های تقویم برای گوشی و پی سی می پردازیم که می توانند جایگزین های خوبی برای گوگل Calender باشند. همراه ما باشید.

بهترین اپلیکیشن های تقویم جایگزین گوگل Calender

تکنولوژی تقويم ها در ظاهر امر بسيار ساده به نظر می آيد اما اگر ساخت يک اپليکيشن تقويم امری ساده بود، تعداد بسيار زيادی جايگزين برای تقويم گوگل وجود داشت. ويژگی هايی همچون کراس پلتفورم، قابليت به اشتراک گذاری، پيش بينی رويدادها و ساير ويژگی های مفيد و کاربردی از قابليت های تقويم گوگل است که بی شک تعداد اندکی جايگزين برای آن وجود دارد که در ادامه این مطلب به معرفی تعدادی از آن ها می پردازیم.

Outlook Calendar

Google Calendar Alternatives Outlook Calendar

اگر به دنبال يک جايگزين برای تقويم گوگل هستيد احتمالا نبايد خيلی سريع به اين محصول مايکروسافت روی بياوريد. Outlook Calendar يک جايگزين بسيار مناسب برای تقويم گوگل و یکی از بهترین اپلیکیشن های تقویم است. قابليت هايی نظير زمان گذاری و برنامه ريزی برای قرارها، ساخت چندين تقويم، اشتراک برنامه های زمانی، مشاهده چند تقويم به صورت يک جا، يادآور ايميل و بسياری ديگر از ويژگی های اين تقويم است. اين تقويم با ايميل Outlook شما سينک می شود.

استفاده از نسخه تحت وب اين تقويم نیز بسيار ساده است اما در استفاده از برخی از ويژگی ها مانند به اشتراک گذاری لينک کمی دچار گمراهی می شويد. نسخه اندرويد و IOS اين تقويم رايگان است و همچنين با اپل واچ سازگاری دارد اما نسخه ويندوز اين تقويم به همراه برنامه Office 365 قابل استفاده است.

Zoho Calendar

Google Calendar Alternatives Zoho Calendar

با وجود اينکه نام کمپانی Zoho کمی نا آشناست اما تنوع و تعداد زياد برنامه های ساخته شده توسط آن ها از دلايل ماندگاری آن ها در کورس رقابت است. اين تقويم به سادگی قابل استفاده با رابط کاربری زيبا و امکان به اشتراک گذاری بسيار قوی است. قابليت همگام سازی با ساير تقويم ها، شامل قرار ملاقات و برنامه های گروهی از ويژگی های اين تقويم است. يکی از ويژگی های کليدی اين تقويم Smart add است که به عنوان مثال با تايپ يک جمله همانند "meeting with Bob on Friday at 10AM" به صورت خودکار يک رويداد برای شما در تقويم ايجاد می کند. هر دو نسخه اندرويد و IOS اين تقويم در دسترس کاربران است هرچند برای استفاده از اين تقويم نياز به ايجاد ايميل Zoho داريد.

Nextcloud Calendar

Google Calendar Alternatives Nextcloud Calendar

ايده آل ترين روش استفاده از اين تقويم داشتن يک سرور شخصی و دسترسی کامل به تمامی اطلاعات تقويمتان است. نحوه استفاده از اين تقويم ساده است و طراحی زيبايی دارد. قابليت همگام سازی، به اشتراک گذاری، دعوت از ديگران و برنامه ريزی در اين تقويم گنجانده شده است. اين برنامه رايگان و Open Source بوده که از دلايل محبوبيت آن است. يکی از نکات منفی اين تقويم عدم وجود نسخه موبايل است. اما راه هايی برای همگام سازی اين تقويم برروی تلفن همراه وجود دارد که برای کاربران عادی کمی گيچ کننده است.

Teamup

Google Calendar Alternatives Teamup

با وجود اينکه نسخه ويژه يا premium اين برنامه به شما دسترسی به ويژگی های مفيد در زمينه شغلی بسياری می دهد، با اين حال نسخه رايگان آن نيز برای گروه های کوچک به خوبی عمل می کند. اين تقويم بدون نياز به ورود به حساب کاربری قابل استفاده است و از قابليت به شدت قوی در مديريت تقويم و اشتراک گذاری برخوردار است. شما می توانيد از اين تقويم به عنوان تقويمی شخصی استفاده کنيد اما ويژگی های برنامه ريزی، مديريت دسترسی ها و قرارهای ملاقات بيشتر برای گروهی از افراد قابل استفاده است. از قابليت های کليدی اين تقويم امکان به اشتراک گذاری تقويم تنها در يک صفحه وب است. استفاده از اين تقويم در ابتدا کمی سخت به نظر می رسد اما با کمی گشت و گذار در محيط آن به ويژگی های بی نظير اين برنامه دسترسی پيدا می کنيد. نسخه اندرويد و IOS اين تقويم نيز در دسترس است.

ارسال نظر