تاریخ رسمی عرضه فیلم Army of the Dead زک اسنایدر اعلام شد

رسانه کلیک - زک اسنایدر بالاخره تاریخ عرضه رسمی Army of the Dead را اعلام کرد. این فیلم در تاریخ 21 مه سال 2021 در سرویس پخش نتفلیکس به نمایش گذاشته می شود.

تاریخ رسمی عرضه فیلم Army of the Dead زک اسنایدر اعلام شد

تاریخ عرضه فیلم Army of the Dead زک اسنایدر در نتفلیکس بالاخره مشخص شد. اسنایدر در دهه اخیر، به یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین کارگردان های هالیوودی تبدیل شده است. وی پس از خروج از Justice League و دنیای تعمیم یافته DC (تا حدودی به دلیل اختلاف دیدگاه با مدیران استدیو)، ایده بعدی خود را به نتفلیکس منتقل کرد.

داستان ارتش مردگان در زمان خیزش زامبی ها اتفاق می افتد. در حالی که شهر لوس آنجلس به دلیل این واقعه ناگوار به حالت قرنطینه درآمده است، گروهی از مزدوران برنامه دارند تا وارد این منطقه شده و نقشه سرقت بزرگ خود را عملی کنند.

تبلیغات مربوط به این فیلم در چند هفته آینده آغاز می شود و بازیگران قدرتمندی همچون دیوید باتیستا در محصول آینده اسنایدر حضور خواهند داشت. با این حال، بسیاری از هواداران هنوز نسبت به امکان مشاهده واقعی فیلم تردید دارند. این موضوع به طور قابل ملاحظه ای تحت الشعاع عرضه زودهنگام Zack Snyder's Justice League (لیگ عدالت زک اسنایدر) در مارس سال 2021 از شبکه HBO Max قرار گرفته است. پایگاه هواداران وفادار اسنایدر، عمده توجه خود را روی فیلک چهارساعته DC معطوف ساخته اند. با این حال، فیلم Army of the Dead در راه بوده و تاریخ عرضه آن اعلام شده است.

زک اسنایدر به تازگی اطلاعات جدیدی درباره فیلم ارتش مردگان خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کرده است. با توجه به این اطلاعات، می توان با قطعیت گفت که فیلم ارتش مردگان در ماه مه روی نتفلیکس به نمایش گذاشته می شود. اسنایدر به طور دقیق به تاریخ 21 مه سال 2021 برای عرضه فیلم (در نتفلیکس) اشاره کرده و گفته که تیزر آن در چند روز آینده منتشر می شود.

با اعلام تاریخ رسمی عرضه، هواداران اسنایدر پس از سال ها انتظار، ابلاخره قادر به تماشای دو فیلم فوق العاده در فاصله زمانی نسبتا کم خواهند بود.

با اینکه فیلم ارتش مردگان در حال حاضر دارای پایگاه طرفداران بزرگی است، اما تریلر این فیلم می تواند مخاطبین بیشتری را به این پایگاه اضافه کند. تاکنون تصاویر کم و فیلم های چند ثانیه ای از محصول آینده زک اسنایدر درفضای آنلاین منتشر شده است. تریلر جدید بی شک صحنه های بیشتر و جذاب تری از داستان را به هواداران نمایش می دهد.

ارسال نظر