تریلر فیلم ترسناک Son با بازی اندی متیچاک منتشر شد

رسانه کلیک - فیلم ترسناک Son محصول مشترک سرویس شادر و کمپانی RLJE بوده و پوستر و تریلر رسمی آن به تازگی منتشر شده است. این فیلم در تاریخ 5 مارس به نمایش گذاشته می شود.

تریلر فیلم ترسناک Son با بازی اندی متیچاک منتشر شد

پرورش کودکان کار سختی است. حال آدم ربایی، فرقه گرایی و شیطان پرستی ماورایی را نیز به آن اضافه کنید. بدین ترتیب، نگهداری از بچه ها به یک کابوس تبدیل می شود. این جنبه های غیرعادی را می توان در تریلر و پوستر جدید فیلم Son به خوبی مشاهده کرد. فیلم جدید پسر محصول Shudder و RLJE در ژانر ترسناک و دلهره آمیز ساخته شده، و ماه آینده روی پرده سینماها و همینطور سرویس های مبتنی بر تقاضا و دیجیتالی ظاهر می شود. شادر زیرمجموعه کمپانی AMC بوده و شهرت اخیر خود را به واسطه فیلم های اصلی به دست آورده است که اکثرا در ژانر ترسناک و ماورایی هستند. از جمله فیلم های پخش شده از سرویس شادر می توان به Scare Me (مرا بترسان)،Host (میزبان)، Train to Busan(قطار بوسان)، Mandy (مندی)، The Changeling (همزاد)، Color Out of Space (رنگ خارج از فضا)، The Beyond (ماورا) و غیره اشاره کرد.

فیلم های مربوط به فرقه های عجیب و شیطان پرستی های فوق طبیعی همیشه با استقبال خوبی از سوی مخاطبین همراه می شوند. اندی متیچاک، بازیگر معروف فیلم هالووین در فیلم ترسناک Son حضور دارد. وی در نقش لورا بازی می کند؛ مادری که به سختی تلاش می کند تا فرزند خود را از شر نیروی های بد نجات دهد. پسر لارا قربانی یک تلاش برای آدم ربایی بوده و به طور ناگهانی دچار یک مریضی اسرارآمیز می شود. نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده ایوان کوانو (فیلمساز The Canal) است و از جمله بازیگران آن می توان به امیل هرش و لوک دیوید بلام اشاره کرد. طبق گزارش های به دست آمده، فیلم ترسناک پسر در تاریخ 5 مارس سال جاری به نمایش گذاشته می شود.

تریلر فیلم ترسناک Son با بازی اندی متیچاک منتشر شد

خلاصه داستان رسمی فیلم ترسناک Son را می توانید در ادامه بخوانید.

پس از اینکه گروه مرموزی از افراد به زور وارد خانه لورا شده و تلاش کردند تا پسر هشت ساله او (دیوید) را بربایند، این خانواده دو نفره تصمیم گرفت تا برای امنیت خود از شهر فرار کند. با این حال، طولی نمی کشد که دیوید به خاطر شوک ناشی از آدم ربایی، دچار روان پریشی و تشنج های گاه و بی گاه می شود. لورا به دنبال غریضه مادری خود جهت زنده نگه داشتن فرزند دلبندش دست به اقدامات غیر قابل توصیفی می زند. ولی خیلی زود، او باید تصمیم بگیرد که تا کجا می تواند برای نجات پسرش پیش رود.

ارسال نظر