تریلر فیلم Mortal Combat مملو از کشتارهای خونین است

رسانه کلیک - تریلر فیلم Mortal Combat پس از مدت ها انتظار، بالاخره به طور رسمی منتشر شد. این تریلر آمیزه ای از شخصیت های اصلی، نبردهای خونین و خط داستانی است.

تریلر فیلم Mortal Combat مملو از کشتارهای خونین است

تریلر مورتال کامبت بالاخره از راه رسید و صحنه هایی از ریبوت لایو اکشن آینده را به هواداران نمایش داد. این فیلم به کارگردانی سیمون مک کوئید و تهیه کنندگی جیمز ون (The Conjuring) شخصیت های بسیاری از بازی های ویدیویی را دور هم جمع کرده است. از جمله این شخصیت ها می توان به ساب زیرو (جو تسلیم)، اسکورپیون (هیرویوکی سانادا)، ریدن (تادانابو آسانو)، لیو کانگ (لودی لین) و سونیا بلید (جسیکا مک نامی) اشاره کرد. فیلم Mortal Combat در تاریخ شانزدهم آوریل روی پرده سینماها و همچنین سرویس پخش HBO Max به نمایش گذاشته می شود.

ریبوت مورتال کامبت با حضور شخصیت جدیدی به نام کول یانگ همراه خواهد بود. داستان فیلم روی مسابقات هنرهای رزمی مشهوری تمرکز دارد که در آن سرنوشت زمین از طریق نبرد بین نیروهای خیر و شر مشخص می شود. این فیلم از کاراکترهای اصلی متعلق به نخستین بازی های آرکید تشکیل شده، هرچند خصومت بین ساب زیرو و اسکورپیون به شیوه ای برجسته به تصویر کشیده می شود. اگرچه اخیرا تصاویر و جزییات داستانی متعددی درباره مورتال کامبت در فضای آنلاین منتشر شده، اما هیچ نمایش مناسبی از صحنه های فیلم واقعی در دسترس نبود (البته تا امروز).

طرفدارن مدت زیادی منتظر عرضه تریلر فیلم Mortal Combat بوده اند. این تریلر بالاخره از راه رسید و بسیاری از کاراکترهای بازی ویدیویی کلاسیک، نبردهای خونین، و خط داستانی را به نمایش گذاشت. وجود شخصیت های محبوبی که قبلا معرفی شدند، مثل اسکورپیون، ساب زیرو، ریدن و کینو، همگی در کنار قهرمان جدیدی به نام کول، بیانگر رقابت های سرسختانه در مسابقات هستند. حرکات کلاسیک به نمایش گذاشته می شوند، متحدین مرگبار گرد هم می آیند، و سرنوشت قلمروی زمین در توازن معلق می ماند.

یکی از جذاب ترین نکات قابل مشاهده در تریلر فیلم Mortal Combat این است که برخی شخصیت های اصلی تغییر جانب داده اند. ساب زیرو برای جادوگر غیرزمینی، یعنی شنگ سونگ کار می کند. اسکورپیون به حذب دلسوز ملحق شده و از همه عجیب تر، کینو به یک قهرمان تبدیل می شود (حداقل در ابتدای داستان). با این حال، مبارزان کم و بیش همانند قبل هستند، و این تغییرات می توانند پویایی جدید و جذابی را به مسابقات مورتال کامبت اضافه کنند، بدون اینکه تضاد قابل ملاحظه ای در ذهن مخاطبین به وجود آورند.

تریلر جدید همچنین از بعضی مبارزان که قبلا به آن ها اشاره ای نشده، رونمایی می کند. موجود هیولامانندی (احتمالا رپتایل) در چند صحنه ظاهر می شود. ژنرال چهاردست فرازمینی، گورو، پا به میدان می گذارد، و یک نینجای اسرارآمیز از دل دود و مه پدید می آید؛ این شخصیت می تواند اسموک، نوب سایبات یا تنها ساب زیرو باشد. این سوالات تنها در صورت نمایش فیلم در 16 آوریل پاسخ داده خواهند شد. خوشبختانه مورتال کامبت در بین فیلم های اقتباس شده از بازی های کامپیوتری، جزو دسته خوب ها قرار می گیرد!

ارسال نظر