تصاویر فیلم Spider-Verse 2 از وجود یک اسپایدرمن جدید خبر می دهند

رسانه کلیک - به تازگی تصویر جدیدی از فیلم Spider-Verse 2 در فضای  مجازی منتشر شده که حضور یک مرد عنکبوتی جدید در این دنباله را تایید می کند. این خبر علاقه مندان اسپایدرمن 2099 را بیش از پیش هیجان زده کرده است.

تصاویر فیلم Spider-Verse 2 از وجود یک اسپایدرمن جدید خبر می دهند

خبر ساخت دنباله فیلم انیمیشینی و برنده جایزه اسکار Spider-man: Into the Spider-Verse از ماه ژوئن سال 2020 منتشر شد. بر اساس اطلاعات فعلی، شامیک مور صداپیشگی مایلز مورالز را بر عهده داشته و خواکیم دوس کارگردان قسمت دوم است. فیل لورد و کریستوفر میلر نیز تهیه کنندگان فیلم جدید هستند. با این حال، تا کنون جزییات مهمی راجع به این فیلم به دست نیامده است.

طرفداران مرد عنکبوتی مدت بسیاری منتظر دیدن تصاویری از فیلم Spider-Verse 2 بوده اند. این انتظار بالاخره در اوایل هفته جاری برآورده شد. حساب توییتر Into the Spider-Verse دو تصویر جدید از این انیمیشن را منتشر کرده که اسپایدرمن 2099 (میگوئل اوهارا) را در حالات مختلف نشان می دهد. البته احتمال دارد که دو تصویر جدید، به تیتراژ پایانی Into the Spider-Verse تعلق داشته باشند، یعنی زمانی که اسپایدرمن 2099 معرفی می شود. شخصیت اسپایدرمن 2099 با صداپیشگی اسکار آیزاک، یک متخصص ژنتیک است که سعی دارد تا قابلیت های مرد عنکبوتی را بازسازی کند. این کار موجب ترکیب DNA این فرد با DNA مرد عنکبوتی جوان می شود.

نکته جالب دیگر درباره تصویر، اشاره به بازگشت مرد عنکبوتی 2099 در دنباله است. با اینکه هنوز حضور اسکار آیزاک به عنوان صداپیشه اسپایدرمن 2099 تایید نشده، اما به نظر می رسد که این کاراکتر نقش عمده ای در ماجراجویی های مایلز مورالز داشته باشد. ناگفته نماند که علاقه مندان شخص اسکار آیزاک را به هر هنرپیشه دیگری ترجیح می دهند. انتشار عکس و احتمال حضور 2099 در دنباله، هواداران را بیش از پیش بر سر شوق آورده است. دنباله فیلم Into the Spider-Verse در هفتم اکتبر 2022 به نمایش در خواهد آمد. باید دید که آیا این فیلم نیز می تواند مانند قسمت اول خوش درخشیده و حتی اسکار دیگری را برای عوامل فیلم به ارمغان بیاورد یا خیر.

ارسال نظر