نحوه تماشای پخش زنده راهپیمایی فضایی ناسا در روز چهارشنبه

رسانه کلیک - راهپیمایی فضایی ناسا در روز چهارشنبه (26 خرداد) به طور زنده از وب‌سایت اصلی این آژانس پخش می‌شود و حدود 6 الی 7 ساعت به طول می‌انجامد.

نحوه تماشای پخش زنده راهپیمایی فضایی ناسا در روز چهارشنبه

ناسا و همتای اروپایی آن، ESA در حال آماده‌سازی برای یک راهپیمایی فضایی هستند که روز چهارشنبه مورخ 16 ژوئن (26 خرداد) صورت می‌گیرد. این راهپیمایی فضایی توسط یکی از فضانوردان ناسا به نام شین کیمبرو و همچنین یکی از فضانوردان ایسا به نام توماس پسکی انجام می‌شود. کیمبرو و پسکی قبلا نیز به همراه یکدیگر، در دو رویداد مشابه شرکت داشته‌اند (در سال 2017).

پس از راهپیمایی روز چهارشنبه، این دو فضانورد مجددا در روز یکشنبه یعنی 20 ژوئن با یکدیگر در فضا قدم می‌زنند. این راهپیمایی‌ها شامل اجرای یک مأموریت مهم می‌شود. این مأموریت، نصب آرایه‌های خورشیدی است که به تازگی به دست تیم فضایی رسیده است. آرایه‌های خورشیدی به عنوان بخشی از برنامه ارتقای سیستم‌های قدرت ایستگاه فضایی نصب خواهند شد.

پسکی فرانسوی به تازگی تصاویر متعددی را از خود و کیمبرو منتشر کرده است که آن‌ها را در حال پوشیدن لباس‌های مخصوص نمایش می‌دهند.

نحوه تماشای پخش زنده راهپیمایی فضایی ناسا

رویداد جالب روز چهارشنبه در ساعت 6:30 صبح ET (3:30 صبح PT) به صورت زنده توسط ناسا پخش می‌شود. البته 90 دقیقه اول درباره آمادگی کیمبرو و پسکی برای خروج از ISS حوالی ساعت 8 صبح ET (5 صبح PT) است.

راهپیمایی فضایی ناسا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بین 6 تا 7 ساعت به طول می‌انجامد. برای مشاهده این رویداد جذاب می‌توانید به وب‌سایت اصلی ناسا مراجعه کنید.

دوربین‌های بیرونی ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) و همین‌طور دوربین‌های تعبیه‌شده روی لباس فضانوردان، راهپیمایی فضایی را به طور کامل فیلم‌برداری کرده و نمایش می‌دهند. این رویداد شامل روایت کامل اتفاق‌هایی می‌شود که در طی هر مرحله از راهپیمایی رخ می‌دهند. شما همچنین می‌توانید مکالمات بین فضانوردان و مرکز کنترل مأموریت روی زمین را بشنوید.

ارسال نظر