ارتباط سریال Peacemaker با فیلم جوخه انتحار از نظر جان سینا

جان سینا هنرپیشه نقش Peacemaker در فیلم هیجانی جوخه انتحار 2021، طی مصاحبه‌ای با EW از ارتباط سریال اختصاصی‌اش با فیلم گفت.

ارتباط سریال Peacemaker با فیلم جوخه انتحار از نظر جان سینا

سریال Peacemaker | اسپین‌آف فیلم جوخه انتحار

جهان توسعه یافته دی سی (DCEU) روز به روز در حال گسترش است. همان‌طور که می‌دانید جوخه انتحار 2021 تا چند هفته دیگر آماده اکران می‌شود و به همین خاطر دل در دل هواداران دی سی نمانده است. این فیلم که واکنش مثبت رسانه‌ها را نیز را دریافت کرده، در سالن‌های سینما و همچنین از طریق شبکه اچ بی او مکس قابل مشاهده خواهد بود.

فیلم جیمز گان تقریبا هیچ ارتباطی با Suicide Squad 2016 ندارد اما برخی کاراکترهایی همچون کویین هارلی (مارگو رابی) و ریک فلگ (یوئل کینامان) در هر دو فیلم مشترک هستند. یکی از شخصیت‌هایی که اخیرا به DCEU اضافه شده، پیس میکر است که جان سینا نقش آن را بازی می‌کند.

طبق گزارش‌های اخیر، سریال Peacemaker نیز به زودی وارد مرحله ساخت می‌شود. جالب آنکه خود و جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده گرفته است. تا کنون تصاویر متعددی از این سریال منتشر شده، اما هیچ‌کدام به نحوه ارتباط داستان با جوخه انتحار و DCEU اشاره‌ای نمی‌کنند.

جان سینا در مصاحبه‌ای با EW گفته است سریال Peacemaker به هر آنچه در فیلم جوخه انتحار می‌بینید معنای عمیق‌تری می‌دهد. مخاطبان پس از تماشای فیلم شور و اشتیاق بیشتری نسبت به داستان پیدا خواهند کرد و اینجاست که سریال به نیاز آن‌ها پاسخ می‌دهد. سینا ضمن اشاره بر سختی‌ها و زحماتی که در طول ایام کرونا برای جوخه انتحار کشیده شده، نسبت به موفقیت فیلم و جلب رضایت هواداران DC ابراز امیدواری کرده است.

ارسال نظر