فیلم برداری سه هزار سال اشتیاق به کارگردانی جورج میلر آغاز شده است

رسانه کلیک - حدود 20 روز از آغاز فیلم برداری سه هزار سال اشتیاق با نقش آفرینی ادریس آلبا و تیلدا سوینتن می گذرد. این فیلم حماسی قرار است در سپتامبر سال آینده عرضه شود.

فیلم برداری سه هزار سال اشتیاق به کارگردانی جورج میلر آغاز شده است

ساخت فیلم جدید جورج میلر به نام Three Thousand Years of Longing از مدت ها پیش آغاز شده است. این فیلم، ساخته بعدی میلر پس از Mad Max: Fury Road (محصول سال 2015) بوده و در اکتبر سال 2018 معرفی شد. ادریس آلبا و تیلدا سوینتن له عنوان بازیگران اصلی در این فیلم بازی می کنند. پس از تاخیرهای طولانی، در نهایت قرار شد تا این محصول حماسی در ماه مارس 2020 وارد مرحله فیلم برداری شود.

طبق گزارش رسانه خبری Deadline، فیلم برداری سه هزار سال اشتیاق از مدتی پیش آغاز شده است. ظاهرا فیلم برداری از بیست روز پیش شروع شده، یعنی تقریبا یک سوم از زمان بندی 62 روزه گذشته است. فرایند فیلم برداری در کشور موطن جورج میلر، یعنی استرالیا و با رعایت پروتکل های امنیتی در برابر کویید-19 صورت می گیرد. طبق گزارش ددلاین، فیلم برداری در تعطیلات کریسمس به حالت تعلیق در می آید تا بازیگران و عوامل فیلم بتوانند این ایام را در کنار عزیزان خود سپری کرده و کمی استراحت کنند. پس از تعطیلات، بازیگران و دست اندرکاران فیلم مجددا گرد هم آمده تا فرایند فیلم برداری را به اتمام برسانند. طبق زمان بندی های انجام شده، فیلم Three Thousand Years of Longing در سپتامبر سال 2021 عرضه خواهد شد.

در هر صورت هنوز جزییات ناچیزی در مورد این فیلم حماسی در اختیار اصحاب رسانه قرار دارد. در سال 2019، گفته شد که سه هزار سال اشتیاق نقطه مقابل مکس دیوانه است. طبق اظهارات میلر، این کار از لحاظ جلوه های بصری و نمایشی دست کمی از Mad Max ندارد، اما در تضاد با جاده خشم بوده و البته مملو از مکالمات است. احتمالا صحنه های اکشن و هیجانی نیز در این فیلم به چشم خواهد خورد، اما به پای صحنه های مکس دیوانه نمی رسد.

بودجه فیلم جدید میلر حدود 60 میلیون دلار بوده و طبق گزارش Deadline، به خوبی مورد استفاده قرار گرفته است. داگ میتچل، همکار میلر در امر تهیه کنندگی در مصاحبه ای با ددلاین گفته که برخی صحنه های این فیلم، جزو تماشایی ترین صحنه های هستند که تا کنون دیده است. با اینکه اطلاعات کمی درباره فیلم سه هزار سال اشتیاق وجود دارد، اما اظهارات میتچل، دستاوردهای هنری میلر در فیلم مکس دیوانه، و همچنین عنوان برجسته این محصول، ذهن هر مخاطبی را به سوی مکان های هیجان انگیز سوق می دهد.

ارسال نظر