فیلم برداری Limbo به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو آغاز شد

رسانه کلیک - الخاندرو گونسالس اینیاریتو پس از یک سکوت طولانی مدت، با آغاز مرحله فیلم برداری Limbo بار دیگر نام خود را بر سر زبان اهالی سینما انداخت.

فیلم برداری Limbo به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو آغاز شد

سکوت الخاندرو گونسالس اینیاریتو پس از دریافت دو جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم های The Revenant (بازگشته) و Birdman (مرد پرنده ای یا فضیلت غیرمنتظره جهل) برای بسیاری از طرفداران وی جای تعجب داشت. با این حال به نظر می رسد که اینیاریتو با شروع پروژه جدیدی به نام Limbo فعالیت خود در سینما را از سر گرفته است. طبق گزارش رسانه خبری Indiewire، فیلم برداری Limbo (برزخ) در مکزیک آغاز شده است. این فیلم به نویسندگی اینیاریتو، تصویری از مدرنیته سیاسی و اجتماعی در مکزیک را نمایش می دهد. برزخ دومین فیلم این کارگردان (پس از Amores Peroos) است که به طور کامل در مکزیکوسیتی ساخته می شود. فیلم Limbo همچنین دومین محصول زبان خارجی پس از Biutiful (2010) به شمار می آید.

نکته جالبی در مورد فیلم Limbo وجود دارد. این فیلم به نام و با شهرت اینیاریتو فروخته خواهد شد، حال آنکه نقش اصلی این فیلم توسط دنیل خیمنس کاچو ایفا می شود. اکثر افراد فیلم The Revenant را با نام لئوناردو دیکاپریو می شناسند و کمتر کسی از نام کارگردان آن، یعنی اینیاریتو باخبر است. البته نمی توان شهرت کاچو را با دیکاپریو مقایسه کرد. از فیلم های قبلی کاچو می توان به Bad Education (آموزش بد) و Zama (ساما) اشاره کرد.

اینیاریتو در فیلم های اسکار گرفته خود، یعنی The Revenant و Birdman از کمک امانوئل لوبزکی برخوردار بود. اما حالا داریوش خنجی در فیلم برداری Limbo به وی کمک می کند. خنجی فیلم های برجسته ای را در کارنامه فعالیت های خود دارد که در ژانرهای متعدد ساخته شده اند؛ از فیلم های ترسناک مثل Seven (هفت) گرفته، تا کمدی های سیاه مثل Uncut Gems (جواهرات تراش نخورده) و درام های تاریخی مثل The Lost City of Z (شهر گمشده زی).

مشاهده ساخته جدید اینیاریتو بدون شک اشتیاق خاصی را در دل هواداران این کارگردان و اهالی سینما به وجود آورده است. با توجه به آغاز فیلم برداری، می توان منتظر حضور Limbo در مراسم اسکار سال جاری بود.

ارسال نظر