تیلور سویفت به جمع بازیگران مطرح فیلم کنتربری گلس پیوست

رسانه کلیک - تیلور سویفت در کنار بازیگران برجسته‌ای همچون کریستین بیل و مارگو رابی در فیلم جدید دیوید او راسل به نام کنتربری گلس (Canterbury Glass) بازی می‌کند.

تیلور سویفت به جمع بازیگران مطرح فیلم کنتربری گلس پیوست

دیوید او راسل پس از ساخت فیلم Joy در سال 2015 با بازی جنیفر لارنس، ادگار رامیرز و رابرت دنیرو، به نوعی از فضای مهیج سینما فاصله گرفت. با این حال، پروژه بعدی او به نام Canterbury Glass با حضور بازیگران عالی که هم‌اکنون برای آن در نظر گرفته شده‌اند، بدون شک نقطه عطفی برای آینده این کارگردان به شمار می‌آید. از جمله کارهای قبلی او راسل می‌توان به شاهکارهای سینمایی همچون The Fighter، Silver Linings Playbook و American Hustle اشاره کرد.

کنتربری گلس، یک داستان درام در مورد همکاری بین یک دکتر و یک وکیل است، که به احتمال زیاد به عنوان محصول مشترک استودیوی قرن بیستم و New Regency در سال جاری عرضه خواهد شد.

نقش تیلور سویفت در فیلم جدید او راسل هنوز مشخص نیست. سویفت، برنده یازدهمین جایزه گرمی بوده و به عنوان یک خواننده و ترانه‌سرا، آهنگ‌های معروفی نظیر You Belong With Me، We Are Never Ever Getting Back Together، I Knew You Were Trouble و Shake It Off را سرامد محافل شاد و جشن‌های مختلف کرده است. این خواننده پرآوازه سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون Valentine's Day، The Giver و Cats را در پرونده کاری خود دارد.

با اینکه نقش تیلور جوان هنوز افشا نشده است، اما بدون شک انتظار برای رونمایی از شخصیت و اهمیت او در فیلم، هیجان بسیاری را در دل طرفداران به پا می‌کند. بد نیست بدانید که فیلم کنتربری گلس علاوه بر بیل و مارگو رابی، شامل بازیگران مطرح دیگری مثل رابرت دنیرو، جان دیوید واشنگتن، رامی مالک، زوئی سالدانیا، مایکل شنون، تیموتی اولفینت و آنیا تیلور جوی می‌شود.

اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم در ماه‌های آتی منتشر خواهد شد، اما هواداران خواننده محبوب از همین حالا مشتاق هنرنمایی او در کنار این بازیگران برجسته هستند.

ارسال نظر