فیلم Keeper of the Lost Cities به کارگردانی بن افلک ساخته می شود

رسانه کلیک - بن افلک بار دیگر به سمت کارگردانی روی آورده و این بار قرار است فیلم تخیلی Keeper of the Lost Cities را برای کمپانی دیزنی بسازد.

فیلم Keeper of the Lost Cities به کارگردانی بن افلک ساخته می شود

بن افلک قصد دارد تا برای نخستین بار به عنوان کارگردان در قلمروی فانتری قدم بگذارد. فیلم جدید بن افلک از روی مجموعه کتاب هایی با نام Keeper of the Lost Cities (نگهبان شهرهای گمشده) برای دیزنی ساخته خواهد شد.

فیلم نامه این محصول به طور مشترک توسط بن افلک و کیت گریتمون نوشته می شود که از مجموعه کتاب های تخیلی پر فروش به قلم شانون مسنجر اقتباس شده است. این فیلم لایو اکشن درباره یک دختر دوازده ساله به نام سوفی بوده که دارای قدرت ماورایی تله پاتی است. این دختر خارق العاده پس از آگاه شدن از این قدرت پنهانی، متوجه می شود که انسان نیست، بلکه به دنیایی همجوار با دنیای فعلی تعلق دارد. سوفی می بایست قبل از دیگران، متوجه شود که چرا کلید اصلی دنیای جدیدش است. این مجموعه داستان در حال حاضر در قالب هشت کتاب پر فروش (2.5 میلیون کپی) منتشر شده، و ظاهرا جلد نهم نیز در راه است. طبق گزارش رسانه خبری Deadline، مدیسون اینلی به عنوان تهیه کننده اجرایی این فیلم انجام وظیفه می کند.

البته فیلم Keeper of the Lost Cities اولین تجربه کارگردانی بن افلک نخواهد بود. وی در سال 2013 کارگردانی فیلم برنده آرگو را بر عهده داشته و همچنین قرار است با همکاری استودیوی پارامونت، فیلم Chinatown را بسازد. آخرین فعالیت بن افلک در سینما، به بازی در درام ورزشی The Way Back باز می گردد که درست در هنگام تعطیلی سینماها به سبب اپیدمی کرونا (در ماه مارس) عرضه شد. این بازیگر توانا در فیلم آینده The Flash در نقش بتمن ظاهر خواهد شد و در فیلم های The Last Duel (ریدلی اسکات) و Deep Water (آدریان لین) نیز به روی صحنه می رود.

ارسال نظر