قابلیت جدید اسپاتیفای برای تبلیغ آهنگ در بخش پیشنهادات

رسانه کلیک - قابلیت جدید اسپاتیفای به هنرمندان و تولید کنندگان در هر سطحی اجازه می دهد تا آثار و آهنگ های خود را در بخش پیشنهادات، برای کاربران تبلیغ کنند.  

قابلیت جدید اسپاتیفای برای تبلیغ آهنگ در بخش پیشنهادات

اسپاتیفای به زودی به هنرمندان و سازندگان اجازه می دهد تا آهنگ های خود را در بخش پیشنهادات برای کاربران تبلیغ کنند. آن ها می توانند موسیقی مورد نظر خود جهت انتشار را در الگوریتم های اسپاتیفای پرچم گذاری کنند.

هنرمندان با استفاده از قابلیت جدید می توانند ترانه جدید، آلبوم سالانه یا آهنگ داغ خود را به طور برجسته به کاربر نشان دهند. این ابزار، روش بهتری را در اختیار هنرمندان قرار می دهد تا به وسیله آن بتوانند موسیقی خود را به شیوه ای متفاوت در اختیار کاربران قرار دهند. زمانی که آهنگ یک هنرمند به جای نسخه زنده B-Side در قالب پیشنهاد ارائه شود، به احتمال بیشتری کاربر مایل به شنیدن باقی آهنگ های متعلق به این هنرمند خواهد بود.

به منظور تضمین دسترسی تمام هنرمندان در سطوح مختلف شغلی به قابلیت جدید اسپاتیفای، این سرویس به هیچ گونه پرداخت اولیه نیاز ندارد. در عوض، سازندگان یا هنرمندان باید هزینه ای را بابت تبلیغ آهنگ های خود در بخش پیشنهادات پرداخت کنند. اگر آهنگی با استقبال زیادی رو به رو شود، تبلیغ آن ادامه می یابد. از طرف دیگر اگر یک آهنگ مخاطبین چندانی نداشته باشد، اولویت انتشار آن کمتر می شود. رضایت شنوندگان از بالاترین اولویت برخوردار است.

ویژگی جدید منوط به توصیه های معمولی Spotify بوده و هیچ ضمانتی را به هنرمندان و سازندگان، جهت پیشنهاد آثار آن ها به تمام کاربران نمی دهد. اگر اسپاتیفای تشخیص دهد که یک کاربر علاقه ای به یک آهنگ خاص ندارد، آن را پیشنهاد نمی دهد. اگر یک آهنگ عملکرد خوبی را از خود نشان دهد، یعنی توسط تعداد کمی از کاربران رد شود، آنگاه این آهنگ در اولویت قرار خواهد گرفت.

قابلیت جدید اسپاتیفای در ابتدا تنها برای رادیو و پخش خودکار فعال خواهد شد، چرا که شنوندگان بیشتر در این سرویس ها به دنبال موسیقی های جدید می گردند. پس از مشاهده و بررسی نتایج حاصل از این کار، تبلیغ آهنگ در بخش پیشنهادات به تدریج به حوزه های شخصی سازی شده دیگر اضافه می شود.

ارسال نظر