لپ تاپ PureBook X14 نوکیا در هندوستان عرضه شد

رسانه کلیک - لپ تاپ جدید نوکیا به نام PureBook X14 توسط کمپانی Flipkart در هندوستان به فروش می رسد. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت این دستگاه می پردازیم.

لپ تاپ PureBook X14 نوکیا در هندوستان عرضه شد

کمپانی خرده فروشی Flipkart دارنده جواز برند نوکیا، لپ تاپ باریک و سبک PureBook X14 این شرکت را در هندوستان در معرض فروش قرار می دهد. این دستگاه جدید شامل تمام ویژگی ها مهم و اساسی در یک فاکتور فرم باریک و سبک وزن می شود. در ادامه به بررسی مشخصه های و قیمت لپ تاپ جدید نوکیا می پردازیم.

ویژگی ها و مشخصات لپ تاپ PureBook X14 نوکیا

لپ تاپ جدید نوکیا که به واسطه شرکت نماینده Flipkart به فروش می رسد، از بدنه ای با جنس آلیاژ منیزیم- آلومینیوم برخوردار است. با این حال، وزن آن تنها حدود 1.1 کیلوگرم است. این دستگاه در ابعاد 320.2 در 214.5 در 16.8 میلیمتر ساخته شده، و با شماره مدل NKi510UL85S تنها در رنگ بندی مشکی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

محصول جدید نوکیا به یک نمایشگر فول اچ دی 14 اینچی (1920 در 1080 پیکسل) مجهز بوده و حداکثر روشنایی آن برابر با 250 نیت است. این پنل ال سی دی IPS همچنین از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی می کند، هرچند که حداکثر سطح روشنایی پایین تری دارد.

لپ تاپ پیوربوک X14 نوکیا از پردازنده Core i5-10210U اینتل، و همینطور رم DDR4 8 گیگابایتی (قابل تعمیم به 16 گیگابایت به وسیله اسلات دوم) و کارت SSD 512 گیگابایتی NVme استفاده می کند. این ماشین مجهز به سیستم عامل خانگی ویندوز 10 مایکروسافت و صفحه کلید نوری و یک تاچ پد (پد لمسی) با پشتیبانی چند جستری است.

فناوری های ارتباطی به کار رفته در این لپ تاپ شامل WiFi 5 با باند دوگانه، بلوتوث 5.1، اترنت گیگابیت (RJ45)، دو پورت USB نوع A (USB 3.1)، یک پورت USB نوع A (USB 2.0)، یک پورت USB نوع C (USB 3.1)، یک پورت HDMI و در نهایت جک هدفون 3.5 میلیمتری می شود.

از جمله مشخصه های دیگر این لپ تاپ جدید می توان به بلندگوهای دوگانه (مجهز به فناوری دالبی اتموس)، میکروفون دوگانه، وب کم HD IR با پشتیبانی از اعتبارسنجی چهره Windows Hello و شیار قفل امنیتی کنسینگتون اشاره کرد. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 46.7 وات ساعتی تامین می کند و دارای شارژر 65 واتی است.

دسترس پذیری و قیمت لپ تاپ PureBook X14

قابلیت پیش سفارش این دستگاه از تاریخ 18 دسامبر در Flipkart میسر می شود و قیمت آن 59990 روپیه است. همانند بسیاری از محصولات دیگر نوکیا که توسط Flipkart عرضه شده اند، لپ تاپ پیوربوک X14 نیز ممکن است منحصر به هندوستان باشد.

ارسال نظر