معرفی فیلم هایی که تام هاردی با ماسک بر چهره در آنها ظاهر شده است

رسانه کلیک - تام هاردی تاکنون در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرده است، اما چند فیلم خاص وجود دارد که در آن‌ها، صورت این بازیگر با ماسک پوشیده شده است.

معرفی فیلم هایی که تام هاردی با ماسک بر چهره در آنها ظاهر شده است

تام هاردی یکی از درخشان‌ترین و بااستعدادترین بازیگران هالیوودی به حساب می‌آید که مهارت او در ایفای نقش در تمام فیلم‌هایش مشهود است. اکثر فیلم‌های تام هاردی جزء پرفروش‌ترین‌های باکس آفیس بوده‌اند.

این بازیگر تاکنون در شخصیت‌های زیادی ظاهر شده است که صورت آن‌ها به هر طریقی پوشیده شده است. از جلوه‌های ویژه و گریم‌های سنگین گرفته تا نقاب و ماسک یا حتی موی انبوه صورت، ظاهرا هاردی مشکلی با پوشاندن صورت خود ندارد. در این مطلب شما را با بهترین فیلم‌های این بازیگر آشنا می‌کنیم که چهره جذاب او در آن‌ها به نحوی پنهان شده است.

پیشتازان فضا: نمسیس (2002)

فیلم Star Trek: Nemesis متاسفانه عملکرد چندان خوبی را در باکس آفیس نشان نداد، اما تقصیر را نمی‌توان بر گردن تام هاردی گذاشت. درواقع با بازی در این فیلم، هاردی به‌عنوان هنرپیشه‌ای با آینده روشن مطرح شد که استعداد او حتی زیر گریم سنگین هم خودنمایی می‌کند.

پیشتازان فضا، نخستین فیلم تام هاردی با ماسک است. هاردی در نقش شینزون ظاهر شده که در واقع کلون پیکارد است. صورت هاردی در صحنه‌های اول فیلم بدون پوشش بوده و از نقطه‌ای به بعد، با رگه‌های سبزرنگ وحشتناک پوشیده می‌شود.

ونوم (2018)

معرفی فیلم هایی که تام هاردی با ماسک بر چهره در آنها ظاهر شده است فیلم Venom از مدت‌ها پیش قرار بود ساخته شود. طرفداران این شخصیت شرور، زمان زیادی را به انتظار نشستند تا بالاخره فیلم محبوب آن‌ها با بازی تام هاردی با ماسک ونوم (در نقش ادی بروک) به نمایش گذاشته شد. با این حال، از آنجا که سیمبیوت دائما جای ادی را می‌گیرد، نه تنها چهره، بلکه کل بدن هاردی در فیلم پوشیده می‌شود.

بازگشته (2015)

تام هاردی در فیلم The Revenant هیچ ماسک یا نقابی را بر چهره ندارد، در عوض انبوهی از موی مردانه روی صورت او به چشم می‌خورد. هاردی در نقش فیتزجرالد همانند شخصیت دیگر فیلم، لباسی با یقه بزرگ بر تن داشته و دارای موهای بلند و ریش و سبیل پرپشت است و البته باندانا نیز بر سر دارد. ظاهرا او تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چهره‌اش را به هر نحوی بپوشاند!

شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (2012)

تام هاردی با ماسک معروف‌ترین نقش ماسک دار هاردی، بین در فیلم The Dark Knight Rises است. کله کچل و ماسک خوفناک او، یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های هالیوودی به حساب می‌آید. هاردی با بازی در نقش بین (Bane) قدم بزرگی در مسیر شغلی خود برداشت و استعداد خود را به نحوی عالی به رخ همگان کشید. بین، شخصیت نمادین در فیلم بتمن و رابین و همین‌طور یکی از پیروان اصلی جوکر (هیث لجر) در فیلم شوالیه تاریکی است.

جنگ ستارگان: آخرین جدای (2017)

یکی دیگر از فیلم‌های تام هاردی با ماسک Star Wars: The Last Jedi نام دارد. این فیلم، یکی از برجسته‌ترین قسمت‌های مجموعه جنگ ستارگان بوده که هواداران این فیلم را به دو دسته تقسیم کرده است. با این حال، جنگ ستارگان هنوز به دلایل متعدد، محبوبیت خود را حفظ کرده است؛ کارگردانی جوزف گوردن لویت و گرت ادوارد، وجود نکات و موارد مخفی در صحنه‌ها و البته صدای غیرقابل‌توصیف تام هاردی حتی در یک صحنه حذف شده!

با وجود اینکه تام در نقش اصلی فیلم ظاهر نشده است، اما نقش مخفیانه او در قالب یک کاراکتر ماسک دار، از دید هیچ طرفدار واقعی پنهان نمانده است. در صحنه حذف شده، هاردی با یک لحن کشدار تگزاسی، کاپیتان فین را مسخره می‌کند. این تمسخر لهجه‌دار از چشم (و درواقع گوش) هیچ تماشاگر تیزبینی مخفی نمی‌ماند!

دانکرک (2017)

تام هاردی با ماسک فیلم Dunkirk یکی دیگر از شاهکارهای کریستوفر نولان است که البته محبوبیت آن به‌پای آثار دیگری همچون Interstellar یا Inception نمی‌رسد. با این حال، نکات متعددی در این فیلم وجود دارند که تماشاگران را به تحسین وا می‌دارد، از جمله حضور تام هاردی با ماسک !

هاردی در نقش فاریر، خلبان اسپیت فایر ظاهر شده است. نکته جالبی در مورد شخصیت فاریر وجود دارد. وی در تمام مدت فیلم، در آسمان پرواز می‌کند و ماسک بر چهره دارد.

مکس دیوانه: جاده خشم (2015)

فیلم‌های متعددی وجود دارد که تام هاردی با ماسک در آن‌ها ظاهر شده است، اما Mad Max: Fury Road برجسته‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید. وی در این فیلم نه تنها به زنجیره کشیده شده و صورتش به‌وسیله آهن محصور شده، بلکه در بخشی طولانی از فیلم در جلوی یک خودروی پرسرعت بسته شده است!

علاوه بر هاردی، شارلیز ترون نیز در نقش فیوروسا، با صورتی آغشته با روغن و خاک در صحنه ظاهر می‌شود. شرور این فیلم، یعنی ایمورتان جو نیز در تمام مدت ماسک بر چهره دارد.

ارسال نظر