نمایش چهره حریص اما استون در پوستر جدید فیلم Cruella

رسانه کلیک - با این که چند ماه به تاریخ پخش Cruella باقی مانده، اما پوستر جدیدی اخیرا از آن منتشر شده که به عرضه زودهنگام تریلر فیلم اشاره می کند.

نمایش چهره حریص اما استون در پوستر جدید فیلم Cruella

پوستر جدید فیلم Cruella، چهره بی پروا و حریص اما استون را به تصویر کشیده و به تاریخ عرضه نخستین تریلر رسمی آن (29 بهمن) اشاره کرده است. این فیلم ، پیش درآمدی از داستان صد و یک سگ خالدار بوده، و روزگار کروئلا را در سال های پیش از دزدی سگ ها به تصویر می کشد. فیلم کمدی جنایی Cruella، روایت شخصیت شروری به نام کروئلا دویل را تعریف می کند که در ابتدا به عنوان طراح لباس و فشن در لندن مشغول به کار است. در طول این زمان، کروئلا نسبت به پوست سگ ها وسواس دیوانه واری پیدا کرده و به شرور نمادین دیزنی تبدیل می شود.

اما استون به جای گلن کلوز، عهده دار نقش کروئلا می شود. گلن کلوز در سال 1996 در فیلم لایو اکشن اقتباس شده از صد و یک سگ خالدار دیزنی و همچنین قسمت دوم آن بازی کرده است. استون در کنار اما تامپسون، به عنوان رییس یک خانه مد در لندن ظاهر می شود. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به جوئل فرای، پاول والتر هاوزر، امیلی بیچام و مارک استرانگ اشاره کرد. کریگ گیلسپی، وظیفه کارگردانی فیلم Cruella را بر عهده دارد. آخرین فیلم این کارگردان، یعنی I, Tonya برای چندین عنوان نامزد جایزه اسکار سال 2018 شد.

فیلم کروئلا در ماه مه عرضه می شود. با این حال، خبر انتشار زودهنگام تریلر آن، حال و هوای طرفداران را به کلی تغییر داده است. حساب کاربری کروئلا در پست جدید خود در توییتر، پوستری از این فیلم را به نمایش گذاشته و با عبارت Hello Cruel World به هواداران سلام کرده است. این پست اعلام کرده که تریلر جدید فردا (29 بهمن) پخش می شود وچهره جدید اما استون در قالب شخصیت مدیست داستان را به تصویر کشیده است.

شایعات منتشر شده در اواخر سال گذشته، حاکی از این بوده است که فیلم Cruella در شبکه خانگی دیزنی پلاس به نمایش گذاشته می شود. این فیلم مطابق با زمان بندی قبلی، در تاریخ 28 مه عرضه می شود. البته دیزنی هنوز تصمیم قطعی خود را در خصوص نحوه نمایش فیلم نگرفته است. از آنجا که فیلم انیمیشنی رایا و آخرین اژدها از طریق سرویس پخش به نمایش گذاشته شده، دیزنی می تواند منتظر بماند تا نتیجه این اقدام را مورد سنجش قرار داده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کند. در هر صورت، دیزنی امیدوار است که تریلر جدید بتواند هیجانی را در دل مخاطبین به وجود آورد. فیلم کروئلا، جدیدترین نقش آفرینی مهم اما استون پس از بازی در فیلم Zombieland: Double Tap به شمار می آید، که البته چندان مورد استقبال قرار نگرفت. قبل از آن، استون در فیلم The Favourite بازی کرد و توانست نامزد جایزه اسکار برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. بازگشت استون به سینما در فیلم کروئلا، یک بازگشت هیجان انگیز به شمار می آید. انتظار می رود که فیلم و هنرنمایی استون بتواند مورد توجه شایسته ای از سوی مخاطبین قرار گیرد.

ارسال نظر