پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید و iOS در سال 2020

رسانه کلیک - شرکت Sensor Tower به تازگی فهرستی از پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید و iOS در سال 2020 را منتشر کرده است. تیک تاک، فیس بوک و واتس اپ به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار دارند.

پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید و iOS در سال 2020

مرکز آمار و تحقیقات Sensor Tower اخیرا فهرستی را منتشر کرده و در آن به معرفی 10 مورد از پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید و iOS در سال 2020 پرداخته است. با اینکه تعداد دانلودها در هر دو فروشگاه گوگل پلی و اپ استور بالاست، اما در این میان تفاوت های آماری نیز وجود دارد که البته می توان از آن ها چشم پوشی کرد. در ادامه با اسامی این اپلیکیشن ها آشنا خواهیم شد.

1. تیک تاک

اپلیکیشن تیک تاک در سال 2020 موفق شده تا در رتبه نخست پر دانلودترین اپلیکیشن های اندروید و iOS قرار گیرد. جالب آنکه تعداد دانلود تیک تاک چه در اپ استور و چه در گوگل پلی از سایر برنامه ها بیشتر بوده است.

2. فیس بوک

اپلیکیشن اصلی فیس بوک در فروشگاه گوگل پلی رتبه سوم و در اپ استور رتبه پنجم را دارد. این موضوع فیس بوک را در کل به دومین اپلیکیشن پردانلود 2020 تبدیل می کند.

3. واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ که چند روز پیش توانست عنوان محبوب ترین پیام رسان موبایلی در جهان را به خود اختصاص دهد، در اپ استور رتبه ششم دانلود و در پلی استور رتبه دوم را داشته است.

4. مسنجر فیس بوک

پیام رسان اختصاصی فیس بوک با کسب رتبه هفتم در اپ استور و رتبه ششم در پلی استور، در کل رتبه چهارم پردانلودترین اپلیکیشن های 2020 را از آن خود کرده است.

5. اینستاگرام

اینستاگرام یکی دیگر از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در بین مردم جهان و همچنین ایرانیان است که در سال گذشته، از نظر تعداد دانلود در گوگل پلی و اپ استور به ترتیب در جایگاه پنجم و چهارم قرار گرفته است.

6. زوم

همه گیری ویروس کرونا و ترویج خانه نشینی و دورکاری، محبوبیت اپلیکیشن های مخصوص کنفرانس ویدیویی را دو چندان کرد. برنامه زوم نیز با افزایش چشمگیر تعداد دانلود مواجه شد و توانست جایگاه ششم را در سال 2020 به دست آورد.

7. یوتیوب

یوتیوب یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای به اشتراک گذاری ویدیو است. اما شاید جالب باشد بدانید که این برنامه جایی در فهرست پردانلودترین اپلیکیشن های اندروید در سال 2020 ندارد. با این حال کسب رتبه سوم در فروشگاه اپ استور باعث شده تا این برنامه نیز در فهرست Sensor Tower قرار گیرد.

8. جیمیل

اپلیکیشن جیمیل معمولا به صورت پیش فرض روی دستگاه های اندرویدی جدید قرار دارد. این برنامه موفق شده تا جایگاه هشتم پردانلودترین اپلیکیشن های 2020 در اپ استور را نیز به خود اختصاص دهد.

9. گوگل مپ

اپلیکیشن مسیریابی گوگل توانسته در جایگاه دهم پردانلودترین های اپ استور قرار گیرد. این برنامه نیز مانند جیمیل به صورت پیش فرض روی اکثر دستگاه های اندرویدی قابل دسترس است.

10. اسنپ چت

اسنپ چت آخرین برنامه در فهرست ده تایی پر دانلودترین اپلیکیشن های 2020 است. گوگل میت، تلگرام و لایکی نیز از دیگر برنامه های پردانلود 2020 هستند.

ارسال نظر