گوشی ردمی نوت 9T در گیک بنچ مشاهده شد

رسانه کلیک - برند ردمی در حال آماده سازی هشتمین عضو از خانواده سری نوت 9 است. گوشی ردمی نوت 9T اخیرا در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و توانسته تا در بخش تک هسته ای و چند هسته ای، به ترتیب امتیازات 598 و 1760 را کسب کند.

گوشی ردمی نوت 9T در گیک بنچ مشاهده شد

برند زیرمجموعه شرکت شیائومی یعنی ردمی، در حال آماده سازی یک اسمارت فون میان رده دیگر به نام Redmi Note 9T است. نام این دستگاه تعجب بسیاری از کاربران را برانگیخته است؛ چراکه عده بسیاری منتظر از راه رسیدن گوشی ردمی نوت 10 بودند. اما اینطور که به نظر می رسد گوشی جدید، عضو هشتم خانواده نوت 9 بعد از ردمی نوت 9، نوت 9S، نوت 9 پرو، مدل 4G ردمی نوت 9، مدل 5G ردمی نوت 9، مدل 5G نوت 9 پرو و ردمی نوت 9 پرو مکس است.

این محصول که به تازگی در گیک بنچ 5 مشاهده شده، مجهز به حافظه رم 4 گیگابایت بوده و برای پردازش داده ها از تراشه Dimensity 800U مدیاتک بهره می برد. اما سیستم عامل آن هنوز اندروید 10 است. نوت 9T موفق شده تا در بخش تک هسته ای به امتیاز 598 و در بخش چند هسته ای به امتیاز 1760 دست پیدا کند.

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید، در گیک بنچ تنها شماره مدل محصول ذکر شده و اشاره دقیقی به نام آن نشده است. با این حال با توجه به جواز NBTC که اوایل ماه دسامبر منتشر شد، می دانیم که شماره M2007J22G متعلق به گوشی ردمی نوت 9T است. وجود حرف G در آخر شماره مدل بیانگر به ما می گوید که این محصول علاوه بر چین، در سایر نقاط دنیا نیز عرضه می شود. هر چند که نام بازارها هنوز دقیقا معلوم نیست.

با توجه به اینکه در واپسین روز از سال میلادی هستیم، احتمال می رود که ردمی در سه ماهه اول سال 2021 از Redmi Note 9T رونمایی کند.

ارسال نظر