آیفون ۲۰۲۰ بدون بریدگی نمایشگر عرضه می شود؟

رسانه کلیک - نمونه های اولیه آیفون ۲۰۲۰ نشان می دهند که این محصول مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی بوده و به جای بریدگی بالای نمایشگر، از سیستم تشخیص چهره بهره می برد.

آیفون ۲۰۲۰ بدون بریدگی نمایشگر عرضه می شود؟

طبق گفته های افشاگر معروف یعنی بن گسکین، نمونه اولیه آیفون 2020 دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی است. این محصول از طراحی ناچ بهره نمی برد اما در عوض در حاشیه بالای آن چند سنسور TrueDepth به منظور شناسایی چهره قرار گرفته است.

البته این نخستین باری نیست که خبری درباره نمایشگر ۶.۷ اینچی آیفون ۲۰۲۰ منتشر می شود. چندی پیش نیز تحلیلگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو، اظهار داشت که اپل سری جدید گوشی های خود را با نمایشگر ۵.۴ اینچی، ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی عرضه خواهد کرد. کلیه این محصولات به فناوری اولد مجهز شده و از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کنند. او اظهار داشت که اپل برای گوشی های خود از طراحی های جدیدی استفاده می کند، اما درباره طراحی ناچ حرفی نزد. طبق پیش بینی های گسکین، شکل ظاهری آیفون ۲۰۲۰ به صورت زیر است.

طرح اولیه آیفون ۲۰۲۰

کو اظهار داشته که اپل برای گوشی های جدید خود، از فریم فلزی مشابه با آیفون ۴ بهره می برد؛ به طوریکه گوشه های آن، خمیدگی کمتری نسبت به گوشی های آیفون ایکس خواهد داشت. به گزارش بلومبرگ، شرکت اپل قصد دارد تا آیفون های جدید را به سیستم شناسایی چهره و حسگر اثر انگشت داخلی مجهز کند. البته ویژگی دوم ممکن است تا سال ۲۰۲۱ محقق نشود.

توجه داشته باشید که بن گسکین تاکنون اخبار بسیاری را در رابطه با گوشی های اپل منتشر کرده که برخی از آن ها به واقعیت تبدیل شدند. به عنوان مثال وی پیش بینی کرده بود که اپل برای آیفون ۲۰۱۸ از پنل های شیشه ای استفاده می کند و اینکه حاشیه های اطراف آیفون XR از آیفون XS و آیفون XS مکس ضخیم تر است. با این حال تا زمانی که منابع دیگری اطلاعات فوق را تایید نکرده اند، نمی توان درباره صحت آن ها حرفی زد.‌

ارسال نظر