آیفون های 2020 اپل با دوربین اصلی سه بعدی از راه می رسند

رسانه کلیک - گزارشی جدید در رابطه با آیفون های 2020 اپل منتشر شده است که به استفاده از سنسور سه بعدی برای دوربین اصلی آن ها اشاره می کند.

آیفون های 2020 اپل با دوربین اصلی سه بعدی از راه می رسند

تنها چند ماه از عرضه آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR به بازار گذشته است؛ با این حال شایعات به آیفون های 2020 اشاره می کنند. بر اساس گزارشی جدید از سوی بلومبرگ، این محصولات دارای سنسور سه بعدی برای دوربین اصلی خود هستند.

به نظر می رسد این سنسور دارای عملکرد مشابه با دوربین سلفی این دستگاه برای سیستم فیس آیدی باشد، البته اپل از فناوری متفاوتی برای آن استفاده می کند. در حالی که فیس آیدی دارای Dot Projections است، اپل از سیستم لیزری برای دوربین اصلی بهره می برد.

سیستم لیزری در مقایسه با فناوری مورد استفاده در فیس آیدی، قادر به تشخیص مسافت بیشتری است. این تکنولوژی می تواند کارایی آیفون های 2020 را در زمینه واقعیت افزوده و یا اپل ARKit بهبود دهد.

بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که هدست های واقعیت افزوده می توانند در سال 2020 به این فناوری مجهز شوند. در این گزارش اطلاعاتی در رابطه با آیفون های امسال نیز وجود دارد.

فروش آیفون XS و XS مکس

انتظار می رود دستگاه جایگزین آیفون XS مکس دارای دوربین اصلی سه گانه باشد. سنسور سوم به صورت زاویه دید عرض است. گوشی های هواوی میت 20 پرو و ال جی V40 ThinQ دارای سنسور مشابه هستند.

طراحی آیفون های 2019 تفاوتی با آیفون های سال گذشته نخواهد داشت. سنسور فیس آیدی در این محصولات بهبود پیدا می کند.

بلومبرگ اعتقاد دارد اپل طراحی گوشی های هوشمند خود را در سال 2020 تغییر می دهد که علت آن را باید در نحوه قرارگیری آنتن ها برای پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G جستجو کرد.

اپل چند ماه آینده از نسخه جدید سیستم عامل موبایل خود، iOS 13 رونمایی می کند. انتظار می رود این سیستم عامل به صورت پیش فرض دارای حالت دارک مود باشد.

ارسال نظر