قیمت بیت کوین از 20 هزار دلار عبور می کند؟

رسانه کلیک - آنتونی پومپلینو، یکی از بنیانگذاران شرکت Mrgan Creek Digital روز گذشته در مصاحبه ای با کوین اولیری در شبکه CNBC بیان کرد که قیمت بیت کوین در ادامه روند رو به رشد خود، از 20,000 دلار نیز عبور خواهد کرد.

قیمت بیت کوین از 20 هزار دلار عبور می کند؟

از حدود چند هفته قبل، ارز دیجیتال بیت کوین وارد دوره جدیدی از رشد قیمتی شده است. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در آوریل گذشته 4200 دلار بود، حال قیمت این ارز پس از پشت سر گذاشتن یک دوره شگفت انگیز به حدود 8000 دلار رسیده است. همین امر سبب شده که کاربران نسبت به آینده این ارز خوش بین باشند و سرمایه گذاران زیادی به خرید آن ترغیب شوند.

در طی این مصاحبه، اولیری مدعی شد که خرید بیت کوین مثل قمار است و هیچ چیز در آن قطعی نیست و این ارز دیجیتال به خودی خود ارزش ذاتی ندارد. وی از پومپلینو خواست درباره چگونگی دستیابی بیت کوین به این حجم از ارزش توضیح دهد.

قیمت بیت کوین

پومپلینو در این باره توضیح داد که موسسات نقش مهمی در جامعه و بازار ارزهای دیجیتالی بازی می کنند. چرا که این موسسات طرح های مختلفی دارند که به بیت کوین این امکان را می دهد که در سراسر جهان به خوبی گسترش یابد.

وی در این باره گفت:

هرچیز جدیدی در ابتدا کمی متفاوت و عجیب به نظر می رسد. من فکر می کنم چیزی که باید به طور خاص درباره بیت کوین بدانیم این است که آن را یک سیستمی پولی ببینیم؛ همچون دلار آمریکا که تنها دلیلی که از آن استفاده می کنیم، این است که باور داریم ارزش دارد.

پومپلینو در ادامه بیان کرد که تبادل بیت کوین میان دو نفر و توجه به این موضوع که چه مقدار و چقدر پول روی شبکه بیت کوین جا‌به‌جا شده است، باعث می شود که ما به آن ارزش ببخشیم.

پومپلینو در آخر توضیح داد که بیت کوین وارد دوره جدیدی شده و قیمت بیت کوین به شدت افزایش خواهد یافت؛ همچنین وی بر این باور است که بیت کوین کف قیمتی خود را در دسامبر گذشته با قیمت 3150 دلار تجربه کرده است.

ارسال نظر