بیلد 18980 ویندوز 10 برای کاربران اینسایدر حلقه Fast منتشر شد

رسانه کلیک - کمپانی مایکروسافت روز گذشته پیش نمایش نسخه 20H1 بیلد 18980 ویندوز 10 را برای کاربران حلقه فست اینسایدر منتشر کرد.

بیلد 18980 ویندوز 10 برای کاربران اینسایدر حلقه Fast منتشر شد

در بروزرسانی نسخه 20H1 بیلد 18980 ویندوز 10 که روز گذشته منتشر شد، شاهد اضافه شدن ویژگی خاصی نبودیم، بلکه در آن برخی باگ ها برطرف شده و همچنین از این پس دستیار صوتی کورتانا بدون در نظر گرفتن زبان دستگاه، اجرا می شود. پیش از این، کورتانا بر اساس زبان صفحه نمایش شما کار می کرد. حال با این بروزرسانی، صرف نظر از زبان دستگاه، اگر با هر یک از زبان های پشتیبانی شده با این دستیار صوتی صحبت کنید، جواب خواهید گرفت.

منوی استارت ویندوز 10

در حال حاضر، کورتانا از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، اما به گفته کمپانی مایکروسافت در ماه های پیش رو زبان های مختلفی از سراسر جهان به این برنامه اضافه می شود تا کاربران راحت تر از قبل با این دستیار صوتی ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، در بروزرسانی جدید ویندوز 10، پشتیبانی از WSL2 به دستگاه های ARM64 اضافه می شود تا عملکرد توسعه دهندگان بهبود یافته و ساده تر از قبل شود. همچنین در این آپدیت، بخش تنظیمات اختیاری نیز شکل جدیدی به خود گرفته و بهبود یافته است. کاربران می توانند پس از تجربه این صفحات، بازخورد خود را با شرکت مایکروسافت در میان بگذارند.

در بیلدهای منتشر شده قبلی، مشکلاتی همچون اجرا نشدن Outlook از طریق اعلان، اخلال در صفحه کلید لمسی، خاموش شدن صفحه، خالی شدن آیکون برنامه هنگام راست کلیک کردن در Task View، برچسب گذاری دستگاه های قابل جابه‌جایی به اشتباه به عنوان HDD، کرش شدن تنظیمات هنگام بروزرسانی تصویر اکانت، ناپدید شدن نشانگر متن هنگام تعویض زبان، ظاهر شدن نشانگر در بخش های Read Only ویندوز و بسیاری دیگر به وجود آمد که در نسخه جدید برطرف شده اند

بیلد 18980 ویندوز 10 را کاربران اینسایدر روی حلقه Fast هم اکنون می توانند از طریق Windows Update دریافت و از آن استفاده کنند.

ارسال نظر