بهترین صندلی هواپیما کجاست؟

در ادامه به معرفی نکاتی می‌پردازیم که می‌توانند شما را در یافتن بهترین صندلی هواپیما یاری کنند.

بهترین صندلی هواپیما کجاست؟

بهترین صندلی هواپیما کجاست؟

اگر می‌خواهید سفر هوایی دلپذیری را تجربه کنید، بهتر است از قبل نسبت به جا و مکان خود در هواپیما اطلاعات کافی داشته باشید. نزدیک بودن به سرویس بهداشتی، مجاورت با اتاق خدمه و رفت و آمدهای زیاد در راهرو، از جمله عواملی هستند که شما را کلافه و مزه سفر را به کامتان تلخ می‌کنند.

در ادامه به معرفی نکاتی می‌پردازیم که می‌توانند شما را در یافتن بهترین صندلی هواپیما یاری کنند.

بهترین جای نشستن در هواپیما برای خروج

اگر می‌خواهید سریع‌تر از هواپیما خارج شوید، صندلی‌های نزدیک درب اصلی را انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که این ناحیه از نظر امنیت چندان مناسب نیست و هنگام سقوط آسیب بیشتری می‌بیند. این قسمت همچنین نسبت به سایر بخش‌های هواپیما سردتر است.

تکان کمتر، سکوت و خواب بهتر

افرادی که روی صندلی‌های کنار بال هواپیما می‌نشینند، تکان ناشی از جریان‌های هوایی را کمتر حس می‌کنند. بنابراین اگر بار اول است که قصد خرید بلیط هواپیما را دارید حتما این نکته را به خاطر داشته باشید.

بهترین صندلی هواپیما

اگر از رفت و آمد زیاد فراری هستید توصیه می‌کنیم صندلی‌های میانی راهروها را انتخاب کنید. صندلی‌های کنار پنجره نیز برای این منظور مناسب هستند اما صدای موتور هواپیما ممکن است آرامش شما را بر هم بریزد.

اگر هم سفر طولانی در پیش دارید و می‌خواهید چند ساعتی با خیال راحت چشم روی هم بگذارید، صندلی‌های کنار پنجره در سمت چپ اواسط راهرو را رزرو کنید؛ چراکه امکانات بیشتری برای تنظیم نور خواهید داشت و کمتر کسی از کنار شما عبور می‌کند.

فضای باز برای استراحت دادن پاها

صندلی‌های ردیف خروج معمولا دارای فضای کافی برای دراز کردن پاها هستند. اگر قد بلندی دارید، علاوه بر این موضوع، شیب و ارتفاع صندلی‌ها (معیار پیچ) را نیز مد نظر داشته باشید. این معیار به شما می‌گوید بین صندلی‌های عقب و جلو چقدر فاصله هست.

بهترین صندلی هواپیما برای نگهداری از کودکان

صندلی‌های انتهای راهرو معمولا فضای بیشتری دارند و آزادی عمل بیشتری به کودکان می‌دهند. اما اگر نوزاد همراهتان است، صندلی‌های نزدیک سرویس بهداشتی را انتخاب کنید تا فرایند رسیدگی به او آسان‌تر باشد.

ارسال نظر